На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
360 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-002179-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 14:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 360 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 800.00 UAH з ПДВ |
---|
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (МРТ шийного/грудного/поперекового відділу хребта без в/в контрасту)80 послуга Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85150000-5, Послуги діагностичної візуалізації |
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 85150000-5 - Послуги діагностичної візуалізації (МРТ голови)100 послуга Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85150000-5, Послуги діагностичної візуалізації |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33263679 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МАРІЇ ЛИТВИНЕНКО-ВОЛЬГЕМУТ, будинок 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шевня Богдан |
Телефон | 0977272529 |
Ел. пошта | altamedicatender@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-26 16:47:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 16:47:12
Опис
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «Лист-згода (дод. №2 (техн.)).PDF»), але погоджується з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі зазначеними у Додатку 2 тендерної документації, але Замовник чітко вимагає надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». - заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції заповнену форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (файл під назвою «ЦП.PDF»), але інформація в наданій формі викладена не у відповідності до вимоги Замовника. 2. Згідно розділу X Додатку №2 до Документації На підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «Довідка (п.п.2 п.45).PDF»), але інформація в даній довідці викладена не у відповідності до вимог, прописаних у розділі X Додатку №2 до Документації. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. 2. Приведену у відповідність форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. 3. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі актів приймання – передачі наданих послуг на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02011031 |
Поштова адреса | 21028, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
Ім'я |
Наталія Малогулко |
Телефон | +380432660177 |
Ел. пошта | natali_0491@ukr.net |