На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
26 250.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Детальніше дивись тендерну документацію. Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-003422-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 08:22 |
Очікувана вартість закупівлі | 26 250.80 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 131.25 UAH без ПДВ |
---|
ЦПС-24Т_19_ВО: Рукавиці утеплені (синтепон)584 пара Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18424400-1, Рукавиці |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35842316 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Помаз Лидия |
Телефон | 380612134220 |
Ел. пошта | SPECIMIDG2017@GMAIL.COM |
Час публікації: 2024-11-20 16:13:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 16:13:53
Опис
Шановний учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції, та подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема: - на виконання п.п. 1.1. п. 1 Додатку 2 надано декларацію про відповідність, сертифікат про експертизу зразка та зразок маркування. Наданий зразок маркування не відповідає вимогам, встановленим п. 6 ДСТУ EN 511:2017 (EN 511:2006, IDТ) та п. 7.2.2 ДСТУ EN 420:2017 (EN 420:2003+А1:2009, IDТ); - не надано передбачений п.п. в) п. «Додатково» Додатку 2 до тендерної документації лист-пояснення в довільній формі щодо ненадання документів або копій роз’яснень державних органів, передбачених абз. 2 п.п. 2.3 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - на виконання п. 3 Додатку 2 до тендерної документації надана цінова пропозиція за формою згідно Додатку 4, яка містить некоректну інформацію, зазначену у стовпці 10 – відсутність посилання на документи, додані до тендерної пропозиції, зокрема, маркування, ДСТУ EN 511:2017 (EN 511:2006, IDТ) та ДСТУ EN 420:2017 (EN 420:2003+А1:2009, IDТ). . (протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.11.2024 № 1/3)
післяплата 14 к д
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45270820 |
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса |
Ім'я |
Аскерова Катерина |
Телефон | 380487270336 |
Ел. пошта | dn5d@odz.gov.ua |