На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7134.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Рік виготовлення: не раніше 2023 року Місце поставки: м. Суми (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: відповідно до умов Договору. Підтвердженням якості предмету закупівлі (товару) з боку постачальника є наступні документи, які надаються при постачанні товару: паспорт якості (виданий виробником відповідного товару) та/або декларацію про відповідність та/або сертифікат відповідності та/або іншим(ими) документом(ами)), який(і) підтверджує(ють) якість Товару. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійний термін експлуатації: відповідно до нормативного документу виробника (але не менше ніж 12 місяців з дати поставки); Гарантійний термін зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника; Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24267110 |
---|---|
Поштова адреса | 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Бориспільська, будинок 9-Е |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга ПП БУДПОСТАЧ |
Телефон | +380660600658 |
Ел. пошта | stavrati_o@budpostach.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-004388-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 7 134.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 11:36 |
Праски6 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади Профіль: Праски |
|
Бренд | BESSER, DOMOTEC, POLARIS, BOMANN, SATURN, LARETTI, HILTON, GORENJE, ROTEX, ASTOR, AKIRA, ZELMER, BEKO, BLAUPUNKT, TEFAL, MAGIO, UFESA, PANASONIC, RZTK, CLATRONIC, DSP, GRUNHELM, MPM, ARDESTO, RAF, ARIETE, ROWENTA, ERGO, PHILIPS, ADLER, PRIME TECHNICS, DELFA, A-PLUS, AENO, ECG, CECOTEC, RUSSELL HOBBS, BRAUN, ELECTROLUX |
---|---|
Тип | відпарювач ручний, відпарювач стаціонарний, з парогенератором, звичайна, без пару, звичайна, з паром |
Потужність | 700 - 3000, Вт |
Антипригарне покриття | |
Об'єм резервуару для води | 100 - 2000, мл |
Постійна подача пару | 20 - 200, г/хв |
Паровий удар | 80 - 600, г/хв |
Гарантія | до 0, міс |
Автоматичне вимкнення | |
Технологія крапля-стоп |
Для платників ПДВ: Відтермінування платежу на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної, що підтверджують отримання Товару, при умові реєстрації Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Відтермінування платежу на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної, що підтверджують отримання Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Зарицький Олег |
Телефон | 380443097735 |
Ел. пошта | zarytskyi.o.i@uz.gov.ua |