На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
585 502.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Процедура закупівлі здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі буде розміщено (опубліковано) на веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення даного Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону – ЗАЗНАЧЕНО У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-007381-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 листопада, 07:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 07:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 585 502.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 927.51 UAH з ПДВ |
---|
Придбання та встановлення камер відеоспостереження на Алеї Героїв у парку імені Т.Г. Шевченка у комплекті1 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32330000-5, Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35178313 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Євген Толмак |
Телефон | 380503907580 |
Ел. пошта | miratel.invest@gmail.com |
Оплата здійснюється на підставі частини 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за поставлений Товар здійснюються протягом 7-ми (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару, за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Покупця. Вартість Товару включає в себе всі податки, збори, транспортні витрати на доставку Товару, а також монтажні та пусконалагоджувальні послуги. Акт приймання-передачі Товару та Видаткова накладна укладається та підписується Сторонами за фактично поставлений Товар. Оплата здійснюється шляхом перерахування Покупцем грошових коштів у національній грошовій одиниці на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах цього Договору. Оплата здійснюється за Кодом згідно КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23211998 |
Поштова адреса | 65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А |
Ім'я |
Боярчук Віктор Михайлович |
Телефон | +380487055119 |
Ел. пошта | centr_077kanc@ukr.net |