На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає стандартам, технічним умовам, які встановлені на даний вид Товару та в асортименті, кількості, які визначені у Специфікації на адресу: 25006, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул. Габдрахманова 1. Термін поставки Товару: до 25.11.2024 року. Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар уповноваженими представниками сторін шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника. Поставка Товару здійснюється транспортом та коштом Постачальника в асортименті, в кількості та за місцем поставки відповідно до заявки (додаток 2 до Договору), наданої Замовником протягом 10 (десяти) днів з дня отримання такої заявки. Замовник при закупівлі даного товару, враховує Постанову КМУ №332 від 04.04.2001р. «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету»
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-008170-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 5 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 13 листопада, 10:00 |
Столи письмові, прямокутні, 1200х600, висота 750мм, 3 шухляди, 1 поличка, ЛДСП1 штука Адреса поставки: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Габдрахманова, 1 Строк: до 25.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи Профіль: Столи письмові |
|
Форма | прямокутний |
---|---|
Матеріал стільниці | ЛДСП |
Товщина стільниці | 16 - 18, мм |
Матеріал каркасу | ЛДСП |
Тип каркасу | площинний каркас |
Ширина | 1200 - 1300, мм |
Глибина | 600 - 700, мм |
Висота | 750 - 760, мм |
Кількість поличок | 1 - 2 |
Кількість тумб | |
Кількість шухляд | 3 - 4 |
Столи письмові1 штука Адреса поставки: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Габдрахманова, 1 Строк: до 25.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи Профіль: Столи письмові |
|
Ширина | 500 - 4000, мм |
---|---|
Бренд | НОВИЙ СТИЛЬ, СІЛЬФ, МАКСІ МЕБЛІ, ГРЕЙД, MINIMALIST, ПРОМІНЬ, МЕБЛІ ВІВАТ, ПРИМТЕКС ПЛЮС, ЛУЧ, AMF, ДРОЗДОВСЬКИЙ, ROKO, INTERTEH, BARSKY, ЛЕОНТЕК, ХАТОР М, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, АНШАР ГРУП, ГАМАЮНГРУП, АЛМАНТ, МК МЕТАЛ ТРЕЙД, МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ |
Форма | прямокутний, фігурний, овальний, напівкруглий, круглий, кутовий |
Матеріал стільниці | ЛДСП, дерево |
Товщина стільниці | 16 - 20, мм |
Матеріал каркасу | ЛДСП, дерево |
Матеріал кромки | ПВХ, ABS |
Тип каркасу | площинний каркас |
Глибина | 50 - 3000, мм |
Висота | 500 - 1500, мм |
Кількість поличок | до 0 |
Кількість тумб | до 0 |
Кількість шухляд | до 0 |
Полиця під системний блок | |
Висувна полиця для клавіатури |
Поставка Товару здійснюється транспортом та коштом Постачальника в асортименті, в кількості та за місцем поставки відповідно до заявки (додаток 2 до Договору), наданої Замовником протягом 10 (десяти) днів з дня отримання такої заявки.
Тип оплати:
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар уповноваженими представниками сторін шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108709 |
Поштова адреса | 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
Ім'я |
Олена Коваль |
Телефон | +380667451679 |
Ел. пошта | olenakoval1121@ukr.net |