На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 628 912.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-009078-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 20:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 628 912.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16 289.13 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту вантажопідіймальних кранів та талей структурних підрозділів АТ «Криворізька теплоцентраль»69 послуга Адреса поставки: 50014, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, склад АТ «Криворізька теплоцентраль» Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38334026 |
---|---|
Поштова адреса | 50079, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул.Вербова, будинок 11А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Андрей Телепко |
Телефон | +380675645508 |
Ел. пошта | uas.2013.2016@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-21 16:36:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-22 16:36:45
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей (ПП «ЮАС») 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп 2.1.1 п.2 Додатка ІІ тендерної документації Учасником надано договір №42-ВГМ від 01.02.2023р. з КП «Кривбассводоканал», однак договір не містить Додатка №1 до Договору. 1.2.Відповідно пп. 3.2 п.3 Додатку ІІ тендерної документації Учасником надано довідка (вих.№7 від 13.11.24р.) щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України. Проте, вищевказана довідка заповнена не за формою, яка наведена у продовженні І Додатка ІІ до тендерної документації. 1.3. На вимогу пп.2.2.1 п.2.2 Додатка ІІ тендерної длкументації Учасником надано довідку (вих. №5 від 13.11.2024р.) про наявність матеріально-технічної бази для надання послуг. Однак, щодо аппарату зварювальний -інвертор 350А Strum 12671 не зазначено право власності, а саме: власне чи орендоване. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, у вигляді сканкопій/-ї документів/-та, в т.ч.: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканкопія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканкопія/-ї відгука/-ів від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** та/або сканкопії інших документів, які підтверджують виконання договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поточний ремонт/капітальний ремонт вантажопідіймальних кранів. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання більш ніж однієї сканкопії аналогічного договору належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання відгуку та/або сканкопії інших документів хоча б по одному договору який наданий на виконання вимог підпункту 2.1.1. 2.2. Надати довідку* (надається лише учасником-резидентом України) щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України, із зазначенням підконтрольності відповідної території державним органам влади України або фактичної тимчасової окупації відповідної території станом на дату подання такої довідки/інформації. У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України. * Довідка щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України надається у форматі .pdf та/або .jpg та/або .jpeg. Довідка щодо юридичної адреси та фактичного місцезнаходження учасника на території України заповнюється за формою, яка наведена у продовженні І Додатку ІІ до тендерної документації, та у відповідності до вимог, наведених у вищезазначеному продовженні. 2.3. Надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність матеріально-технічної бази для надання послуг. На орендоване обладнання надається скан-копія договору оренди та/або договору лізингу, та/або договору надання послуг та/або інший документ, що підтверджує право користування обладнанням чинним до кінцевого строку надання послуг. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2. Надати документи відповідно до виставлених невідповідностей. 3.2. Надати Довідку, заповнену за формою, яка наведена у продовженні І Додатка ІІ до тендерної документації. 3.3. Надати довідку відповідно до виставлених невідповідностей. Уповноважена особа Анастасія ХМАРА
Оплата наданих Послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Акту здачі-приймання надання Послуг (далі-Акт) на підставі виставленого Виконавцем рахунку на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130850 |
Поштова адреса | 50014, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1 |
Ім'я |
Анастасія Хмара |
Телефон | +380564990173 |
Ел. пошта | khmara@tec.dp.ua |