На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
83 200.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-009845-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 листопада, 14:15 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 15:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 83 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 416.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з видалення зіпсованих та/або відпрацьованих меблів1 послуга Адреса поставки: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 24446930 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49005, м. Дніпропетровськ, вул. Олеся Гончара, буд. 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Швец Илья |
Телефон | 380960980943 |
Ел. пошта | lab@metal-ltd.com |
Час публікації: 2024-11-19 13:18:35
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 13:18:35
Опис
Шановний Учасник! Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «1.1. Інформаційна довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуги зі збирання, перевезення та оброблення безпечних відходів. У довідці МТБ учасник повинен зазначити перелік обладнання та матеріально-технічної бази, враховуючи технічні вимоги до предмету закупівлі. На підтвердження інформації надати наступні документи: - Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу); - Документи, що підтверджують наявність виробних приміщень (копія договору оренди/суборенди із актом-приймання-передачі, документи, що підтверджують право власності тощо); 1.2. Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу. На підтвердження надати скан-копію свідоцтва про право власності на транспорт або скан копію договору оренди транспортного засобу.» Ваша пропозиція містить файл «Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf», в якому наданий перелік механізмів, інструментів та транспортних засобів, необхідних для надання послуги, але в якому не надано документів, підтверджуючих інформацію на право власності або користування на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази механізмів, інструментів та транспортних засобів. Вимагаємо надати відповідні документи в повному обсязі. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу: «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуги предмета закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника (за наявності). На підтвердження Учасник має надати: - Скан-копію посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12); - Скан-копію посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); - Гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. - Надати скан-копію наказу про прийняття на роботу вантажника.» Ваша пропозиція містить файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf», в якому надана інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з управління відходами, але підтверджуючих документів щодо цих працівників, що вимагаються Замовником, надано не було. Вимагаємо надати відповідні документи в повному обсязі, згідно вимоги Замовника. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено наступну вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «Довідка, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 – 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям На підтвердження надати скановану з оригіналу копію договору щодо аналогічних послуг. Учасник може приховати інформацію, яка визначається як конфіденційна, але у будь-якому випадку, надана копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору. Додатково, для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують ступінь його виконання ( акти про надані послуги тощо) .» Ваша пропозиція містить файл «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf», де у стовпчиках 2 та 3 не вказано повну інформацію, згідно вимоги в шапці таблиці. Вимагаємо надати довідку, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації в повному обсязі та копію (ї) договору (ів) з усіма додатками і додатковими угодами до нього та копії документів, що підтверджують ступінь його виконання ( акти про надані послуги тощо).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01280527 |
Поштова адреса | 49102, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Ім'я |
Світлана Компанієць |
Телефон | +380639681130 |
Ел. пошта | tender4gmbkl@gmail.com |