На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
141 550.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: На тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-011625-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 14:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 141 550.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 листопада, 14:40 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 707.75 UAH з ПДВ |
---|
Система радіоелектронної боротьби (РЕБ) окопний/авто «Грець» 4М або еквівалент1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35730000-0, Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45513807 |
---|---|
Поштова адреса | 76009, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н, місто Івано-Франківськ, вул.Івасюка В. будинок 36 квартира 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Припін |
Телефон | +380988399410 |
Ел. пошта | support@deltatec.store |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45349240 |
---|---|
Поштова адреса | 65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Південна, будинок 1, квартира 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Стойков |
Телефон | +380638480369 |
Ел. пошта | ceo@dronehub.site |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35072105 |
---|---|
Поштова адреса | 36030, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Гайового будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Оксана Матієнко |
Телефон | +380505306038 |
Ел. пошта | tovgec_2024@ukr.net |
Покупець проводить оплату за Товар при наявності відповідних бюджетних асигнувань шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу, визначену Покупцем, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Договором здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Покупцем на свій рахунок відповідних бюджетних призначень. При цьому враховується пріоритетність здійснення видатків органом Казначейства, що визначається постановою КМУ від 09.06.2021р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Покупець має право затримати оплату за Товар, якщо документи, передбачені п. 3.4. Договору, не відповідають вимогам, передбаченим законодавством та цим Договором, або містять помилки, чи розбіжності. Покупець зобов’язаний попередити Продавця про недоліки в одержаних вищевказаних документах протягом двох робочих днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватися тільки після виправлення помилок в первинних документах Продавця. Датою оплати поставленого Продавцем Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Покупець бере бюджетні зобов’язання та здійснює платежі в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом, взятих на облік органами Казначейства України з урахуванням ст.48 Бюджетного кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41830654 |
Поштова адреса | 37254, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8 |
Ім'я |
Марина Карпенко |
Телефон | +380666961134 |
Ел. пошта | marina_karpenko94@ukr.net |