На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 372 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-013838-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 15:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 372 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 листопада, 16:06 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 860.00 UAH з ПДВ |
---|
Набори цукерок для проведення протокольних заходів до Новорічних свят з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення7000 штука Адреса поставки: 29005, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Проскурівського Підпілля, 32 Строк: до 01.12.2024 17:37 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15842000-2, Шоколад та цукрові кондитерські вироби |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 40876792 |
---|---|
Поштова адреса | 49081, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БЕРДЯНСЬКА, будинок 3А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вячеслав Подгорный |
Телефон | +380675630057 |
Ел. пошта | podgor1976@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3380312884 |
---|---|
Поштова адреса | 33001, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця Шекспіра 17/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Конончук Роксолана Степанівна |
Телефон | +380979711225 |
Ел. пошта | sinho183@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-19 16:31:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 16:31:39
Опис
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю Код ДК 021:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (набори цукерок для проведення протокольних заходів до Новорічних свят з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення) було подано 5 (п’ять) тендерних пропозицій, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ»; • ФОП Конончук Роксолана Степанівна; • ФОП Журба Ірина Василівна; • ТОВ "СВІТ ТРЕЙДЕР"; • ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ". Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідною є тендерною пропозицією є пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», але тендерну пропозицію Учасника відхилено на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 «Особливостей» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до п. 49 Особливостей - у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ФОП Конончук Роксолана Степанівна. Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Конончук Роксолана Степанівна в процедурі відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (набори цукерок для проведення протокольних заходів до Новорічних свят з числа пільгових та соціально вразливих категорій населення) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаютьсяпомилки, виправленняяких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно п. 5 розділу ІІІ ТД - Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Учасниками у складі тендерної пропозиції надаються: 1.1. Довідка, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника: - автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі; 1.2. На підтвердження права власності чи користування транспортними засобами зазначеними у довідці учасники подають копії наступних документів: - для власних - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. - у випадку відсутності власних транспортних засобів, надати копії договорів оренди та/або договорів про надання транспортних послуг чи послуг перевезення товару; Крім того, п. 14 та 15 Додатку 2 до ТД передбачено, що транспортування товару (продуктів харчування) здійснюється спеціальним транспортом учасника для перевезення даного типу товару (харчових продуктів) з відповідним обладнанням (стелажі, які можуть зніматися, піддони та інше) дозволеним Міністерством охорони здоров’я в умовах, що забезпечують їх зберігання та запобігання забруднення із дотриманням товарного сусідства. Транспортування товарів, що особливо швидко псуються повинно проводитися в транспорті, в якому забезпечено належну температуру зберігання товару (продуктів харчування) під час перевезення. Транспорт для перевезення товару (продуктів харчування) не повинен використовуватися для перевезення інших товарів і повинен бути чистим та відповідати всім санітарним та технічним нормам. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність автомобіля SKODA SUPERB – загальний легковий седан ВК4015СО. Однак, не підтверджено наявність спеціального транспорту для перевезення товару (продуктів харчування). 2. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ ТД - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: «інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Частиною 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку №2 до ТД. Додатком 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (якісні, кількісні та технічні характеристики)» передбачено перелік документів для підтвердження якості та відповідності товару Учасника, зокрема у складі тендерної пропозиції Учасник надає копії наступних документів: • На виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію експлуатаційного дозволу на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів. Учасники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку.. Пропозиція Учасника не містить підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати документи, що передбачені п. 5 розділу ІІІ ТД та додатком 2 до ТД, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Надати документи, що підтверджують реєстрацію потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3225107827 |
---|---|
Поштова адреса | 29017, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, пров. Зарічанський 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Журба Ірина Василівна |
Телефон | +380976000033 |
Ел. пошта | irazhurba1@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30866526 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АРХІТЕКТОРА ВЕРБИЦЬКОГО, будинок 26, квартира 270 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Інна Нагорна |
Телефон | +380685561087 |
Ел. пошта | tender.department.manager@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45122822 |
---|---|
Поштова адреса | 21011, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, місто Вінниця, вулиця Гонти, будинок 96А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ВІкторія Петрова |
Телефон | +380977834529 |
Ел. пошта | freeland2023@ukr.net |
Розрахунки за поставлений товар здійснюються проводяться протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Однією партією до 01.12.2024 року
Тип оплати:
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03198563 |
Поштова адреса | 29005, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32 |
Ім'я |
Совінський Тарас Анатолійович ( ) |
Телефон | +380673981610 |
Ел. пошта | upszn.khm.misto_dzo@ukr.net |