На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
316 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2024 р. згідно поданої заявки Замовника. Місце поставки (передачі) товарів – м. Чернівці, вул. Володимира Винниченка, 119. Умови постачання Товару - доставка товару на склад Замовника здійснюється дрібними партіями щоденно з 9-00 до 12-00 год., окрім вихідних та святкових днів, з моменту одержання Постачальником заявки Замовника в усній або письмовій формі, безпосередньо на адресу Замовника, впродовж дії договору, спеціалізованим транспортом (рефрижератором) Постачальника, використовуючи для транспортування продуктів харчування з дотриманням температурних умов та за його рахунок. Завантажувальні – розвантажувальні роботи силами та за рахунок Постачальника. Водій та особи, які супроводжують товар в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом, суворо дотримуватись особистої гігієни та правил транспортування харчових продуктів та забезпечені санітарним одягом (халат, захисна маска, рукавиці). Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). Під час підписання договору Постачальник надає установчі документи та разом з договором зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат на систему управління безпечністю харчових, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі», сфера сертифікації: надання послуг мобільного харчування, постачання; оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками, цукром, шоколадом i кондитерськими виробами, молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, м’ясом i м'ясними продуктами, фруктами й овочами; послуги, вантажного автомобільного транспорту категорія харчового ланцюга: Е, F (пiдкатегорiя FІ). Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. Забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника За порушення Постачальником умов цього Договору щодо якості Товарів Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісного Товару, або товарів, що не відповідають Специфікації до Договору, яка є Додатком 1 до Договору. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку замінити неякісний Товар на належні у випадках, визначених цим Договором. За порушення строків поставки Товарів зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору або недопоставку Товарів Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі 2 відсотки вартості Товарів, поставку яких построчено та/або не поставлено, за кожний день такого прострочення, а за прострочення поставки Товарів понад тридцять днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 20 (двадцять) відсотків вартості Товарів, поставку яких прострочено. У разі порушення Постачальником умов щодо порядку поставки, строків зазначених в п. 5.1. та 5.3. Договору, якості товару передбаченої в п. 1.3. Договору, Замовник має право в будь-який час в межах строків позовної давності застосувати до Постачальника, крім пені, грошовий штраф у розмірі 100% від загальної суми Договору.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 19 листопада, 22:18
Опис
Керуючись п.п. 2 п. 65 Порядку № 822 Замовником розглянуто питання про відміну процедури запит ціни пропозиції через електронний каталог, у зв’язку з допущеною помилкою під час розрахунку фактичної потреби предмету закупівлі та відповідного скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-09-000695-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 316 900.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 22:19 |
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143820 кілограм Адреса поставки: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Свинина тазостегнова, без кістки, заморожена, ГСТУ 46.019 |
|
Частина | філе |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
З шкірою | |
Наявність кісток |
Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143300 кілограм Адреса поставки: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Свинина тазостегнова, без кістки, заморожена, ГСТУ 46.019 |
|
Частина | стегно |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
Наявність кісток | Так |
З шкірою | Так |
Свинина тазостегнова, без кістки, заморожена, ГСТУ 46.019800 кілограм Адреса поставки: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Винниченка, 119 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Свинина тазостегнова, без кістки, заморожена, ГСТУ 46.019 |
|
Частина | тазостегнова, без кістки |
---|---|
Термічний стан | заморожене |
Відповідність стандарту | ГСТУ 46.019 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ"" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14271850 |
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, Вул. Винниченка Володимира, 119 |
Ім'я |
Іван Миколайович Павлюк |
Телефон | +380372522142 |
Ел. пошта | oblinter119@ukr.net |