На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-006032-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 грудня, 16:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 543 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 430.00 UAH з ПДВ |
---|
Бланк носія електронного квитка10000 штука Адреса поставки: 02192, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Космічна, 12-А Строк: до 31.12.2024 12:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32068913 |
---|---|
Поштова адреса | 04074, Україна, Київська область, Київ, 04074, м. Київ, вул. Лугова, 1а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Овсієнко Оксана Іванівна |
Телефон | +380442066501 |
Ел. пошта | tender@zorya-security.com |
Час публікації: 2024-11-25 12:21:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-26 12:21:53
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції ДП Поліграфічний комбінат Зоря (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 1.2. розділу 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «Належним чином завірені копії документів на право власності/користування складськими приміщеннями». Учасником всупереч вимогам тендерної документації було надано оригінал Договору оренди (найму) нежитлових приміщень № 008/24 від 01.01.2024. 2. Пунктом 2.2. розділу 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «належним чином засвідчену Учасником копію/-ї договору/-ів (з усіма додатками, додатковими угодами/додатками до додаткових угод), інформація про який/які наведена в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів, та належним чином засвідчена копія документів, що підтверджують факт повного/часткового його/-їх виконання.». Учасником у складі тендерної пропозиції на зазначену вимогу було завантажено оригінали документів, щодо досвіду виконання аналогічних договорів (Договір № 289/23 від 30.08.2023, Договір № 299/23 від 11.09.2024, Договір № 21/23 від 10.03.2023 та видаткові накладні до договорів), що суперечить вимозі тендерної документації. 3. Пунктами 8.16. та 8.17. розділу 8 «Перелік інших документів та/або інформації, які передбачені тендерною документацією для Учасників:» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання: «8.16. Для підтвердження дотримання вимог системи управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) при виготовленні, графічній та електричній персоналізації пластикових карток з безконтактним електронним носієм учасник повинен надати належним чином засвідчену копію чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), виданого учаснику стосовно виробництва та персоналізації пластикових карток/документів вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованими з відповідною сферою (поліграфічна діяльність/поліграфічні підприємства) національним органом України з акредитації (НААУ) або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації (IAF) та/або Європейської кооперації з акредитації (ЕА).». «8.17. Для підтвердження дотримання вимог системи екологічного управління відповідно до ДСТУ 14001 (ISO 14001) при виготовленні, графічній та електричній персоналізації пластикових карток з безконтактним електронним носієм учасник повинен надати належним чином засвідчену копію чинного сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) виданого учаснику стосовно виробництва та персоналізації пластикових карток/документів вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованими з відповідною сферою (поліграфічна діяльність/поліграфічні підприємства) національним органом України з акредитації (НААУ) або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації (IAF) та/або Європейської кооперації з акредитації (ЕА).». Учасником у складі тендерної пропозиції на зазначену вимогу було надано сертифікати ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) в оригіналі, що суперечить вимозі тендерної документації. Слід зазначити, що абзацом п’ятим підпункту 3.1.4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації, передбачено, що у випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана скан-копія з паперової копії документу, яка повинна містити дату засвідчення копії, власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбиток печатки (якщо така використовується). У разі надання копії документа, вона має бути засвідчена в установленому порядку не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати засвідчену належним чином копію Договору оренди (найму) нежитлових приміщень, відповідно до умов тендерної документації. 2. Надати засвідчені належним чином копії документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, відповідно до умов тендерної документації. 3. Надати засвідчені належним чином копії сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), відповідно до умов тендерної документації.
Розрахунок за Товар здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в сумі вартості фактично поставленого Товару/партії Товару впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки замовленого Товару/партії Товару Замовнику на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної та акту приймання передачі Товару/партії Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП ГІОЦ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04013755 |
Поштова адреса | 02192, Україна, м. Київ, Київ, Космічна, 12А |
Ім'я |
Тереверко Маріна Леонідівна ( ) |
Телефон | +380443668100 |
Ел. пошта | maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |