На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Загальна кількість товару: 6 300 л. Інша необхідна інформація: Рік виготовлення товару: не більше 12 місяців від дати виготовлення до дати поставки. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні. DDP (у розумінні правил Інкотермс 2010) склад (станція) призначення – для резидентів, DАP (у розумінні правил Інкотермс 2010) склад (станція) призначення – для нерезидентів. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення (при умовах поставки DDP/DAP) включені в ціну товару (предмету закупівлі). Філія «УГВ-Сервіс» −Україна, 39420, Полтавська обл., Полтавський р-н., Машівська територіальна громада, с. Базилівщина.* *Конкретна уточнена адреса місця поставки повідомляється Покупцем Постачальнику під час виконання укладеного Договору шляхом направлення цієї інформації у відповідь на Лист-Повідомлення від Постачальника про готовність Товару до відвантаження − на електронну пошту працівника/-ів Постачальника, вказану в Договорі. Розвантаження товару в місцях призначення здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Вимоги до тари та упаковки: Упаковка і маркування Товару відповідають встановленим правилам, стандартам і технічним умовам Товару. Згідно із заводською упаковкою. Упаковка не повертається. Вартість тари (упаковки) включено в загальну вартість (ціну) Товару. Тара (упаковка) повинна бути новою, цілою (не ушкодженою) та не мати сліди перепакування. Тара (упаковка) повинна забезпечувати повну цілісність Товару при транспортуванні усіма видами транспорту, включаючи перевантаження, а також мати пристосування для можливих перевантажень за допомогою підіймальних механізмів. Гарантія на товар: Термін гарантії відповідає терміну гарантії підприємства-виробника продукції, але не менше 12 місяців з дати поставки товару. Умови оплати: Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Граничний термін постачання: Впродовж 30 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю (за графіком поставки), але не пізніше 31.12.2024. Інші умови: Учасники - неплатники ПДВ з метою приведення своєї ціни пропозиції до рівних умов з іншими учасниками-платниками ПДВ подають свою ціну пропозиції з урахуванням ПДВ (20%). Тобто, при поданні своєї ціни пропозиції учасники - неплатники ПДВ додають до своєї базової ціни пропозиції 20% ПДВ. Договір з переможцем відбору, що не є платником ПДВ, укладається без урахування ПДВ (20%) на підставі абз. 3 п. 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822. Документи, що надаються при поставці Товару: 1. Завірені Постачальником копії декларації виробника та/або сертифікату якості (посвідчення якості) та/або паспорту якості.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31852954 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Слюнченко Ігорь Олегович |
Телефон | 380503217080 |
Ел. пошта | tender@yukoil.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44274405 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юрій Лисенко |
Телефон | +380988671840,+380988671840 |
Ел. пошта | vkavex@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-010373-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 264 600.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 листопада, 15:04 |
Охолоджувальна рідина антифриз готовий, G12+, червоний, -40-35°С, 10-20л6300 літр Адреса поставки: 39420, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н., Машівська територіальна громада, с. Базилівщина Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24960000-1, Хімічна продукція різна Профіль: Охолоджувальна рідина антифриз готовий, G12+, червоний, -40-35°С, 10-20л |
|
Температура замерзання, °C | від -40, °C |
---|---|
Тип | антифриз |
Вид | готовий |
Клас | G12+ |
Колір | червоний |
Об'єм | 10 - 20, л |
Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Алла Ковадло |
Телефон | +380532515747 |
Ел. пошта | alla.kovadlo@ugv.com.ua |