На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 434 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-013991-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 23:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 434 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 340.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Комп’ютер у комплекті (системний блок, клавіатура, миша)14 комплект Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Багатофункціональний принтер23 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Ноутбук20 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Багатофункціональний принтер А31 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Монітор14 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька, 58 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3006405679 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ШОСЕ ДОНЕЦЬКЕ, будинок 130, квартира 67 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Євгеній Кобець |
Телефон | 380509652621 |
Ел. пошта | mr.evgeniy.k@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-20 14:55:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 14:55:10
Опис
Повідомляємо про виявлені невідповідності в тендерній документації, а саме: 1. Відповідно до вимог Додатку 1 до Документації: «Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасники - фізичні особи-підприємці складають тендерну пропозицію за цією ж формою, але від імені першої особи.», тендерна пропозиція Учасника складена з порушення форми визначеної Додатком 1: Учасником не зазначено назву предмету закупівлі; загальна вартість закупівлі зазначена не за формою; тендерна пропозиція частково заповнена не від першої особи – привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог форми Додатку 1. 2. Пунктом 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено в тому числі наступне: Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: у разі, якщо учасником є фізична особа-підприємець (далі – уповноважена особа) – копією паспорта (сторінка 1 – 6 (за наявності інформації на вказаних сторінках будь якої інформації / фото) та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонньою копією паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та копією Додатку 13 до Постанови КМУ від 2 березня 2016 р. № 207, чи Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або копією іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України.» Учасником ФОП на виконання зазначеної вимоги не надано копію паспорта – підтвердити повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції шляхом надання копії паспорта.
Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня поставки Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40392181 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Ім'я |
Юлія Мазенкова |
Телефон | +380664962696 |
Ел. пошта | ymazenkova@ukr.net |