На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
30 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вимоги до товару 1. Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам. За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією, продукти харчування повинні відповідати показникам якості. 2. Доставка продукції здійснюється автотранспортом постачальника згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк визначений замовником в договорі про закупівлю. 3. Обсяг кожної поставки згідно з заявками замовника, не менше двох раз на тиждень (невеликими партіями). 4. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника та мати супроводжувальні документами, що підтверджують якість товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість (та/або декларація виробника), тощо) із зазначенням строку придатності, умов збереження і температурного режиму. Зміст маркування: назва місцезнаходження виробника, пакувальника, назва місця походження, товарний знак виробника, позначення маси нетто, чи об'єму, склад продукту, поживна (харчова) та енергетична цінність (калорійність) харчового продукту, строк (термін) придатності, умови зберігання, дата виготовлення (виробництва) і дата пакування (або фасування), на споживчу тару обов'язково наносять кінцеву дату споживання (термін придатності) «вжити до» або дату виробництва та строк придатності продукту, нанесення позначень нормативних документів тощо, відповідно до вимог ДСТУ щодо конкретного предмету закупівлі. Тара та упаковка товару повинні бути чистими й порушення цілісності.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 01764610 |
---|---|
Поштова адреса | 34300, Україна, Рівненська область, Володимирець, вул. Соборна, 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сиротюк Марія Павлівна |
Телефон | +380363423729 |
Ел. пошта | volodkgh@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-014711-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 листопада, 16:59 |
Сік яблучний з додатками 100%, відновлений, пастеризований600 літр Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15320000-7, Фруктові та овочеві соки Профіль: Сік яблучний з додатками 100%, відновлений, пастеризований |
|
Вид | відновлений |
---|---|
Основа соку | яблуко |
Додатки | виноград, полуниця, груша, морква, вишня, малина |
Спосіб обробки | пастеризований |
Кількість соку або плодової частини у складі | 100 |
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання товарів. Усі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі на підставі рахунків, Актів та видаткових накладних (на товар) згідно до специфікації на розрахунковий рахунок Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАРІЧНЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44011378 |
Поштова адреса | 34000, Україна, Рівненська область, селище Зарічне, вул.Фестивальна, 6 |
Ім'я |
Юлія Гнедко |
Телефон | +380660411229 |
Ел. пошта | gnedkoyuliya@ukr.net |