На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
160 162.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Код ДК 021:2015: 35112000-2 Рятувальне та аварійне обладнання (комплект пневмопластирів, бандажів та клинків (ущільнювальний комплект, ящик для транспортування, ножний насос із запобіжним клапаном) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами). З урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану»
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-012682-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 16:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 160 162.67 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 800.81 UAH з ПДВ |
---|
Комплект пневмопластирів, бандажів та клинків(ущільнювальний комплект, ящик для транспортування, ножний насос із запобіжним клапаном)1 комплект Адреса поставки: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А Строк: до 25.12.2024 16:01 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35110000-8, Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32960947 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Киев, вул Введенська 29/58,нежиле приміщення №93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Пінчук Ольга |
Телефон | +380444922704 |
Ел. пошта | tender@post-01.com.ua |
Час публікації: 2024-11-19 16:38:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 16:38:59
Опис
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація» Замовником зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно пп.3.1 п.3 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Технічну специфікацію», складену згідно з Таблицею 1. Замовник в колонці 6 вимагає вказати найменування товару та технічні характеристики запропонованого учасником. У складі своєї пропозиції Учасник надав Технічну специфікацію згідно Таблиці 1 № 402/11/11-24 від 18.11.2024 р., де не вказав в колонці найменування товару та технічні характеристики запропонованого учасником - найменування товару, а зазначив технічні характеристики цього товару. Слід зазначити, що технічні характеристики повністю відповідають технічним вимогам Замовника, але відсутнє найменування товару, як саме буде позначатися в специфікації. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен: - надати таблицю 1 зазначену в пп.3.1 п.3 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації з уточненням найменування товару. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34869316 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А |
Ім'я |
Шкрьоба Олена Сергіївна ( ) |
Телефон | +380612849390 |
Ел. пошта | os.shkroba@dsns.gov.ua |