На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
389 659.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Місце надання послуг: На території Замовника. Кількість – 240 шт., у т.ч. м.Дніпро (РПЧ-5) - 132 шт., м.Нікополь (РПЧ-6) - 47 шт., м. Запоріжжя (РПЧ-7) - 61 шт. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-015502-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 20:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 15:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 389 659.20 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 948.30 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій СПЕККР-01 (ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»)240 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43394930 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОГО БОГДАНА, будинок 51, корпус Б, офіс 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Калюжний |
Телефон | +380637985712 |
Ел. пошта | dpdvikar@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-20 13:49:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 13:49:59
Опис
Шановний учасник! У складі тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік невідповідностей: - В наданій Довідці «Довідка що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору (договору відповідно до предмета закупівлі)» Вих.№06-15Т від 15.11.2024р номер договору УЗ/ЦЛ-20215/Ю не співпадає з номером договору який вказаний в Актах наданих послуг. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: - п.1. (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону), Додаток № 2 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів), його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів) приймання наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
на 21 (двадцять перший) календарний день з дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданню послуг, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі, якщо ВИКОНАВЕЦЬ не є платником ПДВ, термін сплати за надані послуги, здійснюється на 21 (двадцять перший) календарний день з дати завершення надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Ім'я |
Петрова Уляна Андріївна |
Телефон | 380487276369 |
Ел. пошта | nxkz@odz.gov.ua |