На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
96 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Порядок здійснення оплати 1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 4. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. 5. Місце поставки товарів: на підставі пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з тим, що розкриття інформації про місце поставки товару несе загрозу безпеці Замовника вказана інформація зазначається як загальна назва населеного пункту – Україна, Київська область, місто Біла Церква. 6. Кінцевий строк поставки Товару: 16.12.2024р. включно. 7. Забезпечення виконання Договору 1. Учасник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року, в якій Учасника визнано переможцем. 2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі ___________________________________________, код ___________ ________ за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». 2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 2. Договору. 4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 5. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 6. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 7. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 8. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 9. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 10. Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
На етапі укладення договору Переможець відбору надіслав лист вих. № 7295 від 18.11.2024 про відмову від підписання договору, у зв’язку з неможливістю поставити товар з необхідними для Замовника вимогами. Враховуючи викладене, пропозиція Переможця відбору підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 64 Порядку № 822.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
На етапі укладення договору Переможець відбору надіслав лист вих. № 7295 від 18.11.2024 про відмову від підписання договору, у зв’язку з неможливістю поставити товар з необхідними для Замовника вимогами. Враховуючи викладене, пропозиція Переможця відбору підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 64 Порядку № 822.
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Сушко Юлія Миколаївна |
Телефон | 380677846540 |
Ел. пошта | TENDER.BC@EPICENTRK.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43068219 |
---|---|
Поштова адреса | 02091, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ РЕВУЦЬКОГО, будинок 9, офіс 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Лотоцька |
Телефон | +380939380756 |
Ел. пошта | tmbrik@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43949318 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр.Хмельницького Богдана будинок 156 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вадим Козаринський |
Телефон | +380981732129 |
Ел. пошта | atlantshrugged1957@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-002895-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 96 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 16:24 |
Шафи книжкові, напівзакриті, висота 2000-2100 мм, ширина 700-750 мм, п'ять полиць30 штука Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39120000-9, Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи Профіль: Шафи книжкові, напівзакриті, висота 2000-2100 мм, ширина 700-750 мм, п'ять полиць |
|
Вид | напівзакрита |
---|---|
Загальна кількість дверей | 2 - 2 |
Ширина | 700 - 750, мм |
Висота | 2000 - 2100, мм |
Кількість відкритих полиць | 3 - 3 |
Кількість закритих полиць | 2 - 2 |
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08167863 |
Поштова адреса | 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1 |
Ім'я |
Пащенко Карина Сергіївна |
Телефон | 380456353000 |
Ел. пошта | kevbc-tender@post.mil.gov.ua |