На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Гарнітура для офісу, дротова, без активного шумопоглинання; Навушники: відкриті, накладні, частотний діапазон 20-20000 Гц, опір 32 Ом, амбюшури поролонові; Мікрофон: розташування на навушниках, кріплення рухоме, чутливість 44дБ, частотний діапазон мікрофона 200-6000 Гц; інтерфейс підключення USB; довжина дроту 2.4 м
На етапі укладення договору Переможець відбору у строк, визначений для укладення договору, надав Заяву про відмову від укладення договору від 15.11.2024 року за № б.н. (зареєстрований вхідний № 4747/0/1-24 від 15.11.2024), у якому повідомив про відмову від укладення договору у зв’язку з об’єктивними обставинами, а саме: у зв’язку з неможливістю виконати умови договору у визначені строки за асортиментом товару, що необхідно поставити згідно технічних вимог Замовника (товар відсутній на складі).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
На етапі укладення договору Переможець відбору у строк, визначений для укладення договору, надав Заяву про відмову від укладення договору від 15.11.2024 року за № б.н. (зареєстрований вхідний № 4747/0/1-24 від 15.11.2024), у якому повідомив про відмову від укладення договору у зв’язку з об’єктивними обставинами, а саме: у зв’язку з неможливістю виконати умови договору у визначені строки за асортиментом товару, що необхідно поставити згідно технічних вимог Замовника (товар відсутній на складі).
Код ЄДРПОУ | 1672003619 |
---|---|
Поштова адреса | 40035, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ЗАЛИВНА, будинок 7, квартира 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юрій Осадчий |
Телефон | 380988711955 |
Ел. пошта | uriiy72m@gmail.com |
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-003749-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 3 796.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 15 листопада, 13:59 |
Гарнітури для офісу4 штука Адреса поставки: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання Профіль: Гарнітури для офісу |
|
Бренд | JABRA, GEMBIRD, LOGITECH, LENOVO, A4TECH, PLANTRONICS, EPOS |
---|---|
Тип підключення | дротовий, бездротовий |
Форм-фактор | стерео, моно |
Інтерфейс | jack 3.5 mm, USB-C, Bluetooth, USB-A |
Розмір динаміків | 28 - 40, мм |
Діапазон частот (низ) | 20 - 150, Гц |
Діапазон частот (верх) | 7000 - 20000, Гц |
Чутливість | 93 - 117, дБ |
Активне шумозаглушення | |
Гарантійний термін | 12 - 36, міс |
Матеріал амбушюр | поролон, шкіра, шкірзам |
Розрахунки за цим Договором здійснюються у національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах отриманого бюджетного фінансування відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України та з урахуванням положень Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами). Розрахунки за Товар, здійснюються у розмірі 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Затримка оплати за Товар з підстав, що враховують ресурсну забезпеченість єдиного казначейського рахунка в черговості зазначеній в пункті 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 не є порушенням умов цього Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Верхньодніпровська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04052595 |
Поштова адреса | 51600, Україна, Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, буд. 21 |
Ім'я |
Наталія Ворона |
Телефон | +380673993215 |
Ел. пошта | vmr04052595@gmail.com |