На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
265 675.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 31 грудня 2024 року. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ - ОДИН-ДВА РАЗИ НА ТИЖДЕНЬ. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування згідно діючих ТУ і ГОСТів. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 робочих днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ На дату укладення цього Договору (разом з оригіналом підписаного Договору) Постачальником надається Замовнику оригінал паперової банківської гарантії як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія) в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України — гривні. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранта на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2976708275 |
---|---|
Поштова адреса | 61175, Україна, Харківська область, місто Харків, шосе Салтівське, будинок 264Г, квартира 51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Лянной |
Телефон | +380509515272 |
Ел. пошта | lyannoy@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3163207286 |
---|---|
Поштова адреса | 61085, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ АСТРОНОМІЧНА, будинок 21, квартира 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кулачковська Вікторія |
Телефон | 380577565007 |
Ел. пошта | Kulavika@meta.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-005756-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 265 675.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 18 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 листопада, 08:38 |
Напівтуша яловича, заморожена, 1 категорія, ДСТУ 60302000 кілограм Адреса поставки: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Напівтуша яловича, заморожена, 1 категорія, ДСТУ 6030 |
|
Вид | яловичина |
---|---|
Частина | напівтуша |
Термічний стан | заморожене |
Категорія | 1 |
Відповідність стандарту | ДСТУ 6030 |
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 робочих днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02003563 |
Поштова адреса | 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Ім'я |
Гриненко Наталія Георгіївна |
Телефон | 0577050223 |
Ел. пошта | tk_okb@ukr.net |