На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
320 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 2.1. Поставка Товару за цим Договором здійснюється Постачальником не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки/замовлення від Покупця. 2.2. Заявка/замовлення на поставку товару формується Покупцем в залежності від фактичної потреби та виробничої необхідності Покупця. Заявка/замовлення надається Постачальнику у письмовій формі та направляється швидкодіючими електронними засобами зв’язку (факс, електронна пошта) або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або/чи в усній формі (по телефону). Покупець самостійно визначає форму надання заявки/замовлення, крім випадку, коли Постачальник вимагає надання заявки/замовлення виключно у письмовій формі. У заявці/замовленні на поставку Товару Покупцем вказується найменування та кількість Товару, який необхідно поставити. 2.3. На підставі заявки/замовлення Постачальник складає та надає Покупцю рахунок-фактуру, де зазначає найменування та кількісні характеристики Товару. 2.4. Відвантаження продукції здійснюється Постачальником. Товар повинен передаватися на складі Покупця в присутності представника Постачальника. 2.5. Місце здійснення поставки Товару Постачальником: постачальник власними силами та засобами відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару на склад Покупця за адресою: КЗ «Степанецький ліцей», адреса: 19031, Черкаська обл., с. Степанці, вул. Хмельницького Богдана, буд. 2 2.6. Одержання (прийняття) Товару Покупцем підтверджується оформленою у відповідності до вимог законодавства України та підписаною уповноваженим представником Покупця видатковою накладною. 2.7. Право власності на Товар переходить до Покупця з моменту підписання уповноваженим представником Покупця видаткової накладної. 2.8. Строк поставки Товару: до 25.12.2024 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45302019 |
---|---|
Поштова адреса | 03110, Україна, м. Київ, Київ, Клінічна, 23/25 офіс 6а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Собченко Костянтин |
Телефон | 380963034433 |
Ел. пошта | exportmaster4433@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45169719 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Цюрупа |
Телефон | +380501422919 |
Ел. пошта | bullet.tender@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45620714 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, м. Київ, вул.Руданського Степана, будинок 3А, офіс 379 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Абрамян Армен |
Телефон | 380733566110 |
Ел. пошта | drovema@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-006503-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 320 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 09:10 |
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro (RC) (CP.MA.00000656.01)4 штука Адреса поставки: 19031, Україна, Черкаська область, с Степанці, вул. Хмельницького Богдана, 2 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34710000-7, Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном Профіль: Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro (RC) (CP.MA.00000656.01) |
|
Бренд | DJI |
---|---|
Модель | Mavic 3 Pro RC |
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41819908 |
Поштова адреса | 19031, Україна, Черкаська область, с. Степанці, Черкаський район, вул. Героїв України, буд.10 |
Ім'я |
Оксана Кузевич |
Телефон | +380473632482 |
Ел. пошта | o_kuzevich1978@ukr.net |