На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
75 240.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DAP/DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Львів, м. Дрогобич, м. Здолбунів, м. Ковель (згідно рознарядок ПОКУПЦЯ). Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акту прийому-передачі товару або видаткової накладної.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41763426 |
---|---|
Поштова адреса | 04107, Україна, м. Київ, Київ, вул. Печенізька, 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТОВ "БГМ-АГРО" |
Телефон | +380673440882 |
Ел. пошта | bgm-agro@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44646071 |
---|---|
Поштова адреса | 79071, Україна, Львівська область, місто Львів, вул.Симоненка В., будинок 1, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Cвітлана Бас |
Телефон | +380686206694 |
Ел. пошта | z.r.compania@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-008166-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 75 240.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 18 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 листопада, 08:19 |
Яйця столові курячі12540 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03140000-4, Продукція тваринництва та супутня продукція Профіль: Яйця столові курячі |
|
Категорія | Відбірні (XL), Вища (L), Перша (М), Друга (S) |
---|---|
Маса одного яйця | від 45 до 52,9 г, від 53 до 62,9 г, від 63 до 72,9 г, 73 г і більше |
Відповідність ДСТУ 5028 | Так |
Порядок здійснення оплати здійснюється відповідно до розділу 7 проєкту Договору, який розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Умови та строки поставки продукції здійснюється відповідно до розділу 4 проєкту Договору, який розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу.
Тип оплати:
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Терендій Соломія Володимирівна |
Телефон | 380322261980 |
Ел. пошта | elzakup.nh@railway.lviv.ua |