На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
325 034.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Строк (термін) поставки (передачі) Товару становить - з листопада по грудень 2024 року, з 8.30 до 14.00 години, в термін дії договору, протягом 1(одного) робочого дня з моменту одержання Постачальником письмової чи усної заявки Покупця. Графік поставки: 2 рази на тиждень (або за вимогою). При кожній поставці товару Постачальник повинен надати копії документів, що засвідчують якість та безпечність товару (посвідчення (сертифікат, паспорт, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби чи інші документи, що передбачені чинним законодавством України. Місце поставки (передачі) товарів: вул. Клінічна, 1, продуктовий склад, м. Тернопіль, 46002. Йогурт питний 1,4%-1,5% жирності в асортименті, 250 г, пластикова пляшка/стакан; кефір 2,5% жирності, 200 г, пластикова пляшка/ стакан
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-009987-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 325 034.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 07:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 15 листопада, 07:00 |
Кефір 2,5%, фасування 200г, стакан пластиковий1750 кілограм Адреса поставки: 46002, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Клінічна, 1, продуктовий склад Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні Профіль: Йогурт питний 1,5%, фруктово-ягідний наповнювач |
|
Масова частка жиру | 2.5, % |
---|---|
Упаковка | стакан пластиковий |
Маса нетто | 200, г |
Відповідність ДСТУ 4417 | Так |
Йогурт питний 1,5%, фруктово-ягідний наповнювач2188 кілограм Адреса поставки: 46002, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Клінічна, 1, продуктовий склад Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні Профіль: Йогурт питний 1,5%, фруктово-ягідний наповнювач |
|
Масова частка жиру | 1.5, % |
---|---|
Наповнювач | фруктовий, ягідний |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02001311 |
Поштова адреса | 46002, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1 |
Ім'я |
Ольга Іваниця |
Телефон | +380352525806 |
Ел. пошта | adm_terokkl@ukr.net |