На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 931 265.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-014049-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 30 листопада, 14:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 931 265.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 39 312.65 UAH з ПДВ |
---|
72322000-8 Послуги з розгортання, обслуговування та спостереження за електронною кімнатою даних1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 13.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72320000-4, Послуги, пов’язані з базами даних |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 38615957 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Valentina Khantil |
Телефон | +380996881228 |
Ел. пошта | valentyna.khantil@idealscorp.com |
Час публікації: 2024-11-25 14:11:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-26 14:11:55
Опис
ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ №1: 1.1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником ТОВ "ВДР СЕРВІС" у складі своєї тендерної пропозиції надано файли «03-3 iDeals Group GmbH SOC 2 Type II (01Ago2023 - 31Jul2024) REDACTED», та «03-4 iDeals Group GmbH SOC 2 Type II (01Ago2023 - 31Jul2024) REDACTED.en.uk», які містять Звіт про опис віртуальної мережі Ideals Group Gmbh Data Room і iDeals Board System, але які не містять Сертифікату, що підтверджує відповідність не нижче SOC-2 Type 2. 1.2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно п.1 ч.4 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям учасник надає документи (Додаток 3 тендерної документації). Учасник надає довідку довільної форми за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, в якій підтверджує наявність: 1) у центрів зберігання та обробки даних, де буде розміщуватись інформація Компанії, сертифікатів, що підтверджують відповідність не нижче SOC-2 Type 2; 2) центрів зберігання та обробки даних на території України або країн Європейського союзу або Великобританії (за виключенням російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран та тимчасово окупованій території України) із зазначенням переліку доступних центрів зберігання та обробки даних; 3) впровадженої системи управління інформаційною безпекою із підтвердженою відповідністю вимогам стандарту. На підтвердження пункту 1) та 3) надаються скан-копії сертифікатів (сертифікат, що підтверджує відповідність не нижче SOC-2 Type 2 та сертифікат, що підтверджує відповідність вимогам стандарту ISO 27001). 1.3 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (відповідно до вимог п.1 Додатку 3), а саме сертифікат, що підтверджує відповідність не нижче SOC-2 Type 2.
Розрахунки за належним чином надані Послуги здійснюється в безготівковій формі в національній валюті України шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг та отримання оригіналу рахунку-фактури. Місце надання послуг: 01001, м. Київ вул. Михайлівська, 12 або інша адреса, яка буде вказана у межах міста Києва (офіс Покупця). Строк надання Послуг – протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати відкриття першої електронної кімнати, відповідно до п. 3.1 Договору. Обсяг надання послуг зазначено в Додатку 1 тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20077720 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Ім'я |
Валерія Соловйова |
Телефон | +380445863809 |
Ел. пошта | solovyova@naftogaz.com |