На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. зі змінами.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-014415-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 16:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 30 720.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 153.60 UAH з ПДВ |
---|
Солодки кореня сироп Сироп, 250 мг/5 мл по 200 мл300 штука Адреса поставки: 82200, Україна, Львівська область, м.Трускавець, вул. Шевченка,23 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33600000-6, Фармацевтична продукція Код INN/МОЗ МНН: glycyrrhiza, Glycyrrhiza Код ATC/МОЗ АТХ: R05CA, R05CA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40581739 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Є.Сверстюка, буд. 21, приміщення №506 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антоніна Семків |
Телефон | +380963776138 |
Ел. пошта | semkiv.a@deutsch-pharm.com |
Час публікації: 2024-11-21 16:17:16
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-22 16:17:16
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ щодо усунення невідповідностей щодо процедури UA-2024-11-12-014415-a. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником: 1.Учасник надав на вимогу пунту 3.2. Розділу 3 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 5 до тендерної документації файл «1 Форма ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf», в якому надав тендерну пропозицію не за формою викладеною у Додатку 4 до тендерної документації. Вимоги тендерної документації: ДОДАТОК 4 до тендерної документації Учасник не повинен відступати від даної форми Форма “Тендерна пропозиція” (форма, яка заповнюється та подається Учасником у складі тендерної пропозиції, є її невід‘ємною частиною та повинна обов’язково бути подана за наступною формою) Повне найменування Учасника (зазначається відповідно до установчих документів Учасника) Код ЄДРПОУ Учасника-юридичної особи, ідентифікаційний код фізичної особи-підприємця (за наявності) Юридична адреса Учасника (зазначається відповідно до установчих документів Учасника) Фактична адреса Учасника (для кореспонденції) Банківські реквізити Учасника Телефон (факс), е-mail (за наявності) 1.Ми, ___________________________________(найменування Учасника), надаємо свою тендерну пропозицію щодо участі у відкритих торгах з особливостями Код ДК 021:2015 «33600000-6 Фармацевтична продукція (Солодки кореня сироп Сироп, 250 мг/5 мл по 200мл), згідно з вимогами, встановленими Замовником торгів. 2. Вивчивши тендерну документацію на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника відповідно до умов договору на суму (з ПДВ або без ПДВ з урахуванням чинного законодавства України) __________________________________________________________________________ гривень, (прописом) яка включає розрахунки вартості щодо поставки, транспортування предмету закупівлі зі сплатою митних тарифів, податків, отримання дозволів, сертифікатів та ліцензій тощо. 3.Тендерна пропозиція повинна бути надана за формою: № п/п Найменування товару МНН Одиниця виміру Кількість Ціна за одиницю в (грн.) без ПДВ Сума без ПДВ в грн. 1 штука 300 Разом без ПДВ ПДВ____% Загальна вартість пропозиції 4. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. 5. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом _______________(не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). 6. Ми погоджуємося з умовами, що Замовник може відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Замовниками умовами. 7. Ми розуміємо та погоджуємося, що Замовник може відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом. 8. Ми погоджуємося з умовами проекту договору викладеного у Додатку 3 до цієї тендерної документації. 9. Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір відповідно до додатку 3 до тендерної документації із Замовником не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. 10. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. 11. Зобов’язуємось дотримуватись вимог рішення Ради національної безпеки і оборони України від 22 лютого 2023 року «Про застосування секторальних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до фінансових установ Російської Федерації», введеним в дію Указом Президента від 22.02.2023 №89/2023. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) Для усунення невідповідностей Учасник повинен: 1.Надати оновлену Тендерну пропозицію, згідно Додатку 4 до тендерної документації.»
Кошти державного бюджету України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Санаторій "Трускавець" СБУ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20000060 |
Поштова адреса | 82200, Україна, Львівська область, м Трускавець, вул. Шевченка, 23 |
Ім'я |
Микола Федак |
Телефон | +380324766098 |
Ел. пошта | charger999@ukr.net |