На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
181 755.73 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-013622-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 181 755.73 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 908.78 UAH з ПДВ |
---|
Комплект телекомунікаційного обладнання з відеокамерами з монтажем та пусконалагодженням на виконання Міської цільової програми «Безпека житлових кварталів» на 2022 – 2025 роки» (ТрактГлинянський,55)1 комплект Адреса поставки: 79014, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Тракт Глинянський, 55 Строк: до 10.12.2024 15:59 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: 1. У п.2.1.6 Додатку 1 до ТД Замовником вимагалось 2.1.5.порівняльну таблицю характеристик запропонованого маршрутизатора та характеристик що вказані в цьому технічному завданні згідно таблиці 6 п.4.7 розділу 4 Додатку №3 до ТД. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Порівняльну таблицю запропонованого маршрутизатора, в якій є невідповідність щодо наступних характеристик, а саме щодо швидкості WAN, не менше 10/100/1000 Мб/с, швидкості LAN портів, не менше 10/100/1000 Мб/с, розмір, вага не більше 220*130*40 мм, до 1 кг. Учасником вказано наступне: швидкість WAN 100 Мбіт/с, швидкості LAN портів 4*100 Мбіт/с LAN, розмір, вага не більше 113*89*28 мм. Щодо ваги - не вказано жодних значень. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: 1. У п.2.1.6 Додатку 1 до ТД Замовником вимагалось 2.1.5.порівняльну таблицю характеристик запропонованого маршрутизатора та характеристик що вказані в цьому технічному завданні згідно таблиці 6 п.4.7 розділу 4 Додатку №3 до ТД. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: Порівняльну таблицю запропонованого маршрутизатора, в якій є невідповідність щодо наступних характеристик, а саме щодо швидкості WAN, не менше 10/100/1000 Мб/с, швидкості LAN портів, не менше 10/100/1000 Мб/с, розмір, вага не більше 220*130*40 мм, до 1 кг. Учасником вказано наступне: швидкість WAN 100 Мбіт/с, швидкості LAN портів 4*100 Мбіт/с LAN, розмір, вага не більше 113*89*28 мм. Щодо ваги - не вказано жодних значень. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 44822447 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Василь Степанюк |
Телефон | 380979854142 |
Ел. пошта | zaxid.vsm@gmail.com |
Всі платежі за поставленим Товаром по Договору здійснюються Сторонами у безготівковій формі в національній валюті України – гривня. Розрахунки за цим Договором між Постачальником і Замовником проводяться згідно виставлених видаткових накладних та рахунку. 4.3. Оплата поставленого Товару здійснюється шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що визначений у цьому Договорі. Замовник зобов’язується здійснити оплату поставленого Товару (у тому числі з монтажем та пусконалагодженням) впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дня підписання Замовником видаткової накладної та отримання рахунку, але не раніше дня зарахування оплати відповідно до пункту 4.6.2 цього Договору. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок та з урахуванням пункту 4.6.2 цього Договору. Розрахунок здійснюється на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар за цим Договором здійснюються впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення для фінансування оплати на свій реєстраційний рахунок. 4.6. Оплата Товару (у тому числі з монтажем та пусконалагодженням) здійснюється: 4.6.1. Замовником за кошти бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади – у розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків від загальної вартості предмета закупівлі, що становить: ______________ (_____________________ грн 00 коп.), в тому числі ПДВ, що складає _____________ грн коп. 4.6.2. За кошти _______________ – у розмірі 50 (п’ятдесяти) відсотків від загальної вартості предмета закупівлі, що становить: ______________ (_____________________ грн 00 коп.), в тому числі ПДВ, що складає _____________ грн коп., впродовж 7 (семи) робочих днів з моменту виставлення Постачальником рахунку-фактури та видаткової накладної згідно умов договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44448833 |
Поштова адреса | 79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок,1 |
Ім'я |
Гордон Ігор Зеновійович ( ) |
Телефон | +380637383701 |
Ел. пошта | ih.hordon@gmail.com |