На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 320.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Доставка виконується узгодженими дрібними партіями транспортом Учасника 3 рази на тиждень, а в непередбачуваних випадках протягом не більше 3-х годин з моменту отримання заявки, з урахуванням терміну придатності до споживання. Учасник самостійно та за свій рахунок, проводить доставку (враховуючи навантажувально - розвантажувальні роботи) Товару до місця поставки товарів. Товар поставляється спеціалізованим транспортом Учасника до Замовника, який повинен відповідати встановленим гігієнічним та санітарним вимогам, в тому числі щодо дотримання товарного сусідства продуктів харчування, забезпечувати відповідний температурний режим, та мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення Товарів, які є об’єктами санітарного нагляду, згідно чинного законодавства.. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти харчування здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Під час постачання Товарів вони повинні мати при собі завірені належним чином копії: - свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - санітарний паспорт транспортного засобу; - документ, що підтверджує санітарну обробку автомобіля; - особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів; - мають бути забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Документи, що супроводжують поставку, повинні надаватися для огляду на першу вимогу відповідальних посадових осіб, які приймають продукти харчування. Поставка конкретної партії Товару здійснюється на підставі замовлення Замовника. Замовлення передається телефоном. У разі необхідності для Замовника або на вимогу Учасника замовлення підтверджується письмово. Письмове замовлення повинне містити наступну інформацію: а) асортимент Товару; б) кількість товару; в) дату поставки Товару. Замовлення повинні надаватися не менш ніж за один календарний день до дати поставки Товару представнику Учасника, повноваження якого підтвердженні дорученням. За необхідністю замовлення Замовником може надаватися Учаснику за допомогою електронної пошти, факсимільного зв'язку або засобами зв'язку, що забезпечують фіксування тексту й дати замовлення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45221291 |
---|---|
Поштова адреса | 38310, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, селище міського типу Гоголеве, вул.Гоголя, будинок 68/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гриців Вікторія |
Телефон | 380992973836 |
Ел. пошта | maksiline@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-014845-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 10 320.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 21 листопада, 10:59 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221430 кілограм Адреса поставки: 39605, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Гоголя, 5 Строк: до 31.12.2024 16:35 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Учасника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Учасника на Товар та отримання Замовником рахунку-фактури. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Учасником Товару буде проводитись Замовником з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43041752 |
Поштова адреса | 39605, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6 |
Ім'я |
Ішкова Людмила Петрівна (Ishkova Liudmyla Petrivna) |
Телефон | +380536758237 |
Ел. пошта | tenderklk1@ukr.net |