На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р. Закупівля за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна, ратифікованої Законом України № 3719-ІХ від 09 травня 2024 року. Предмет закупівлі звільняється від оподаткування ПДВ на підставі п. 197.11 ст. 197 Податкового Кодексу України, в порядку, передбаченому Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-12-016020-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 грудня, 15:25 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 400 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 грудня, 11:23 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор1 штука Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38434580-5, Імунологічні аналізатори Код НК 024:2023: 56701, Автоматичний імунохемілюмінесцентний аналізатор IVD (діагностика in vitro) |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44149073 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул.Гагаріна, будинок 42/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дикун Ружена Василівна |
Телефон | 380503725319 |
Ел. пошта | medsincro@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39894038 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, Київська область, Київ, вул. Глибочицька, будинок 40У |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бебко Кирило Юрійович |
Телефон | +380442055820 |
Ел. пошта | kogan@labwell.com.ua |
Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами видаткової накладної / (акта) приймання-передачі товару. Замовник має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій, у разі відсутності фінансування, до отримання такого фінансування. У разі затримки фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992156 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
Ім'я |
Віра Вакаров |
Телефон | +380506408860 |
Ел. пошта | zakupkivera@gmail.com |