На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
753 360.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-13-002785-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 17:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 753 360.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 листопада, 13:56 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 766.80 UAH з ПДВ |
---|
Послуги цілодобової фізичної охорони за адресою: м. Луцьк, вул. Стрілецька, 4А8760 людино-година Адреса поставки: 43006, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул.Стрілецька,4А Строк: до 31.12.2025 10:34 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 40305502 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Демчук |
Телефон | 380970790487 |
Ел. пошта | llc.partnership@ukr.net |
Не планується залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник не входить до об'єднань.
Час публікації: 2024-11-27 18:08:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-28 18:08:18
Опис
ЗАТВЕРДЖЕНО Протокол уповноваженої особи Головного управління Державної казначейської служби України у Волинській області 27.11.2024 № 45 Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановлених у Додатку 1 до тендерної документації. На виконання вимоги розділу 2 Додатку 1 та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати наказ про призначення відповідального (старшого командира відділення), який зобов’язаний за першою вимогою Замовника надавати щоденний звіт про стан оперативної обстановки на об’єкті, що знаходиться під охороною та прибути на об’єкт на службовому автомобілі та документами, що підтверджують право власності на службовий транспорт (договір оренди та/або договір купівлі-продажу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу). У складі тендерної пропозиції Учасник надав наказ від 19.11.2024 № 17 «Про призначення старшим командиром відділення охорони». Мульчін Ю.Б. ознайомився з наказом 19 листопада 2023 року. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги розділу 2 Додатку 1 та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель наказ про призначення відповідального (старшого командира відділення) з вірною інформацією. 2. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям згідно із Додатком 2 до тендерної документації. За пунктом 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 2.1.2. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати копію висновку медичної комісії про придатність до роботи за професією «Охоронник» (згідно Класифікатору професій), що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, яка дійсна на момент подання пропозицій (на кожну особу вказану у довідці). У складі тендерної пропозиції Учасник не надав копію висновку медичної комісії про придатність до роботи за професією «Охоронник» Мульчіна Юрія Борисовича. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.2. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель копію висновку медичної комісії про придатність до роботи за професією «Охоронник» Мульчіна Юрія Борисовича. Відповідно до підпункту 2.1.5. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати копії свідоцтва та додатків до свідоцтва (в разі наявності) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва (на кожну особу вказану у довідці). Додатково надати копію Ліцензії Міністерства освіти і науки України, або рішення про видачу ліцензії, тощо на право провадження діяльності або лист з посиланням на оприлюднення органом ліцензування на його офіційному веб-сайті. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав копії Ліцензії Міністерства освіти і науки України, або рішення про видачу ліцензії, тощо на право здійснення ПП «СКОРПІОН ПУЛЬТ» та Волинським училищем професійної підготовки працівників міліції УМВС України у Волинській області діяльності щодо присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» або лист з посиланням на оприлюднення органом ліцензування на його офіційному веб-сайті. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.5. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель копію Ліцензії Міністерства освіти і науки України, або рішення про видачу ліцензії, тощо на право здійснення ПП «СКОРПІОН ПУЛЬТ» та Волинським училищем професійної підготовки працівників міліції УМВС України у Волинській області діяльності щодо присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» Гуду Андрію Олексійовичу, Чашуку Олегу Вадимовичу та Шевченку Руслану Юрійовичу або лист з посиланням на оприлюднення органом ліцензування на його офіційному веб-сайті. Відповідно до підпункту 2.1.6. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати документ, який підтверджує наявність у штаті учасника фахівця (фахівців) з організації заходів охорони, які повинні відповідати вимогам пункту 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 (витяг з послужного списку та/або документ, що підтверджує стаж роботи в суб’єкта охоронної діяльності, та диплом або інший документ про освіту). У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію трудової книжки Демчука Дмитра Марковича не в повному обсязі. В трудовій книжці Демчука Д.М. зроблений запис за № 14 про прийняття на роботу 29.02.2016 (наказ № 1-К від 29.02.2016), а у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначена інформація про дату призначення (набуття повноважень) 26.02.2016. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, якщо Замовником у тендерній документації не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції всі сторінки документа, у тому числі його незаповнені аркуші (ця вимога встановлюється для перевірки Замовником усієї інформації та неможливості підробки документів). З метою усунення наведеної невідповідності на виконання підпункту 2.1.6. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель документ, що підтверджує стаж роботи Демчука Д.М. в суб’єкта охоронної діяльності (в повному обсязі), який відповідає відомостям у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до підпункту 2.1.7. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати копію журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників). У складі тендерної пропозиції Учасник надав копії журналу реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці та журналу реєстрації інструктажів з пожежної безпеки не в повному обсязі. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, якщо Замовником у тендерній документації не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції всі сторінки документа, у тому числі його незаповнені аркуші (ця вимога встановлюється для перевірки Замовником усієї інформації та неможливості підробки документів). З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.7. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель копії журналу інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки працівників (охоронників) в повному обсязі. Відповідно до підпункту 2.1.8. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військовій частині), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з ТЦК (додається копія відповідного документу) (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації в такому випадку надати лист роз’яснення). У складі тендерної пропозиції Учасник надав копії військових квитків Демчука Д.М., Гуда А.О. та Шевченка Р.Ю. не в повному обсязі. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, якщо Замовником у тендерній документації не зазначається вимога щодо надання окремих сторінок документа, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції всі сторінки документа, у тому числі його незаповнені аркуші (ця вимога встановлюється для перевірки Замовником усієї інформації та неможливості підробки документів). Учасник надав на працівника Чашука О.В. відомості з тимчасового посвідчення, на працівника Мульчіна Ю.Б. відомості з пенсійного посвідчення. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 2.1.8. пункту 2 Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель копії військових квитків Демчука Д.М., Гуда А.О. та Шевченка Р.Ю. в повному обсязі. Для Чашука О.В. та Мульчіна Ю.Б. надати відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військовій частині), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з ТЦК (додається копія відповідного документу) (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації в такому випадку надати лист роз’яснення). 3. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям згідно із Додатком 2 до тендерної документації. За підпунктом 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно наведеної у цьому підпункті форми таблиці. На підтвердження даної інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає: 3.1.1. Копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який (які) підтверджують, що учасник має досвід з охорони державних установ та/або організацій та/або підприємств та впродовж 2023-2024 років надавав послуги з фізичної охорони та/або такі, що є незавершені та діючі. 3.1.2. Позитивний лист-відгук у довільній формі про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які надані учасником відповідно до підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер і дату видачі, містити інформацію про виконання договору та якість наданих послуг. 3.1.3. Акти виконаних робіт/наданих послуг, які підтверджують виконання договору (договорів) (або часткове виконання незавершених чи діючих договорів), зазначених у підпункті 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав: - Копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який (які) підтверджують, що учасник має досвід з охорони державних установ та/або організацій та/або підприємств та впродовж 2023-2024 років надавав послуги з фізичної охорони та/або такі, що є незавершені та діючі. - Позитивний лист-відгук у довільній формі про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які надані учасником відповідно до підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер і дату видачі, містити інформацію про виконання договору та якість наданих послуг. - Акти виконаних робіт/наданих послуг, які підтверджують виконання договору (договорів) (або часткове виконання незавершених чи діючих договорів), зазначених у підпункті 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель наступні документи: - Копію (копії) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який (які) підтверджують, що учасник має досвід з охорони державних установ та/або організацій та/або підприємств та впродовж 2023-2024 років надавав послуги з фізичної охорони та/або такі, що є незавершені та діючі. - Позитивний лист-відгук у довільній формі про виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які надані учасником відповідно до підпункту 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер і дату видачі, містити інформацію про виконання договору та якість наданих послуг. - Акти виконаних робіт/наданих послуг, які підтверджують виконання договору (договорів) (або часткове виконання незавершених чи діючих договорів), зазначених у підпункті 3.1. Додатків 2 та 5 до тендерної документації. 4. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема проєкт договору з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який має бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її наявності). У складі тендерної пропозиції Учасник надав проєкт договору з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містить печатку учасника. Учасником не враховані вимоги підпункту 4.1.16. проєкту договору, а саме: «Для надання послуг залучати працівників відповідної кваліфікації, віком до 65 років, які мають робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче третього розряду (для всіх охоронників, яких планується задіяти для охорони об'єкта)». Учасник для надання послуг з охорони об'єкта залучає охоронника Мульчіна Юрія Борисовича, віком понад 65 років, що не відповідає вимогам підпункту 4.1.16. проєкту договору, погодженого зі сторони Учасника. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги пункту 4 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель документи на охоронника, якого планується задіяти для охорони об'єкта, віком до 65 років, згідно з вимогами підпунктів 2.1., 2.1.1., 2.1.2., 2.1.3., 2.1.4., 2.1.5., 2.1.7., 2.1.8. Додатку 5 до тендерної документації. 5. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів, зокрема тендерну пропозицію згідно із Додатком 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати заповнену тендерну пропозицію згідно Додатку 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасник надав тендерну пропозицію згідно Додатку 4 до тендерної документації. Інформація про місцезнаходження Учасника в тендерній пропозиції не відповідає інформації у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги Додатку 4 та пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель тендерну пропозицію з вірною інформацією. 6. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації під час подання тендерної пропозиції Учасник завантажує в електронну систему закупівель у вигляді файлів іншу інформацію та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та Додатку 5 до неї. На виконання вимоги підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен підтвердити, що не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Підтвердження здійснюється Учасником в один з нижчевикладених способів: 1) Учасник надає довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості. Довідка має бути видана Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі Замовника, тобто в день оголошення або датою пізніше. Така довідка є дійсною в розумінні цієї документації закупівлі безвідносно до строку визначеного у змісті такої довідки. 2) У випадку, якщо учасник має заборгованість перед бюджетом із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник має надати рішення податкового органу та договір з ним про розстрочення (відстрочення) податкових боргів. 3) Нерезидентом відповідна інформація та/або документи надаються у формі згідно із законодавством країни резиденції з додаванням відповідної пояснювальної записки/довідки. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав документи на підтвердження вимоги підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 6.14 пункту 6 Додатку 5 до тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити через електронну систему закупівель один з нижчевикладених документів: 1) Учасник надає довідку з податкової служби про відсутність податкової заборгованості. Довідка має бути видана Учаснику не раніше дати оголошення закупівлі Замовника, тобто в день оголошення або датою пізніше. Така довідка є дійсною в розумінні цієї документації закупівлі безвідносно до строку визначеного у змісті такої довідки. 2) У випадку, якщо учасник має заборгованість перед бюджетом із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник має надати рішення податкового органу та договір з ним про розстрочення (відстрочення) податкових боргів. 3) Нерезидентом відповідна інформація та/або документи надаються у формі згідно із законодавством країни резиденції з додаванням відповідної пояснювальної записки/довідки.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42848039 |
---|---|
Поштова адреса | 43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Марія Пархомюк |
Телефон | +380957552677 |
Ел. пошта | 09m07c@gmail.com |
Оплата здійснюється протягом 14-ти робочих днів з дня отримання Замовником акту виконаних робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної казначейської служби України у Волинській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38009371 |
Поштова адреса | 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Стрілецька, 4А |
Ім'я |
Біла Ірина Вячеславівна |
Телефон | +380332788828 |
Ел. пошта | ibila4311@gmail.com |