На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 991 450.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-13-010981-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 23:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 14:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 991 450.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 листопада, 12:53 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 79 957.25 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з прибирання приміщень.12 послуга Адреса поставки: 49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90911200-8, Послуги з прибирання будівель |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42569582 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Аванпост-1 охорона |
Телефон | 380508310588 |
Ел. пошта | AVANPOST1@I.UA |
ТОВ "ЩИТ-ЗАХИСТ"
Час публікації: 2024-11-29 14:59:42
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-30 14:59:42
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.1.1.2 Довідка №2 «Про наявність в Учасника необхідного обладнання (в тому числі орендованих, та або взятих у лізинг, або інше), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» - не вказані технічні характеристики обладнання запропонованого Учасником. - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 1.1.3 Довідка №3 «Про наявність у Учасника працівників» - по деяким працівника номер наказу про прийняття на роботу не відповідає наказам наданим на підтвердження трудових відносин. - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п. 1.1.3 5. Відомості щодо проходження медичних оглядів працівників оформлені не у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами, внесеними згідно з Наказом МОЗ № 1925 від 08.11.2023) - у формі 1-ОМК не заповнено пункт 1де зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа та відсутні фотографії. - На витратні матеріали, миючі, чистячі та дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у Таблиці 14 (Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), Учасник надає у складі тендерної документації скановані сертифікати якості/відповідності та/або посвідчення про якість, та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника та або інші відповідні документи – на запропонований Учасником миючий засіб для підлогомийних машин Фамідез TDO 105 («Фамідез») надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 09.01.2020 року №12.2.-18/1/135 без додатку з переліком засобів. - На дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у Таблиці 14 (Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), Учасник надає у складі тендерної документації скановані свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та/або витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів, скановані методичні вказівки виробника на відповідні дезінфекційні засоби та/або інструкції виробника з використання відповідного засобу – на запропонований Учасником Засіб для миття висококонтактних поверхонь (дезінфекуючий) «Бланідас Актив Ензим (Blanidas Active Enzyme)» наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.12.2017 року №602-123-20-5/38406 дійсний на термін дії реєстрації дезінфекційного засобу. Проте, у Реєстрі дезінфекційних засобів розміщеному на офіційному веб-сайті МОЗ, даний засіб відсутній. Витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів не надано. Скановані методичні вказівки виробника на відповідні дезінфекційні засоби та/або інструкції виробника з використання також не надані. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п.1.1.2 Довідка №2 «Про наявність в Учасника необхідного обладнання (в тому числі орендованих, та або взятих у лізинг, або інше), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» - привести у відповідність. - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 1.1.3 Довідка №3 «Про наявність у Учасника працівників» - привести у відповідність. - Додаток № 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п. 1.1.3 5. Відомості щодо проходження медичних оглядів працівників оформлені не у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (із змінами, внесеними згідно з Наказом МОЗ № 1925 від 08.11.2023) – привести у відповідність. - На витратні матеріали, миючі, чистячі та дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у Таблиці 14 (Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), Учасник надає у складі тендерної документації скановані сертифікати якості/відповідності та/або посвідчення про якість, та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника та або інші відповідні документи – надати відповідно до тендерної документації. - На дезінфікуючі засоби, що будуть застосовуватися та зазначені у Таблиці 14 (Додаток № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), Учасник надає у складі тендерної документації скановані свідоцтва про державну реєстрацію дезінфекційного засобу та/або витяг з державного реєстру дезінфекційних засобів, скановані методичні вказівки виробника на відповідні дезінфекційні засоби та/або інструкції виробника з використання відповідного засобу – надати відповідно до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 39551816 |
---|---|
Поштова адреса | 01013, Україна, Київська область, Київ, Промислова буд.4/7,офіс 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванова Ірина Валентинівна |
Телефон | 380732137183 |
Ел. пошта | tender@usp.partners |
ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СЕРВІСНИЙ ПАРТНЕР» залучає субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг та надає інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВАЙТ» код за ЄДРПОУ: 37701437 юридична адреса б-р Лесі Українки, 26 оф 501 м. Київ 01133 фактична адреса: б-р Лесі Українки, 26 оф 501 м. Київ 01133 директор Давидович Тетяна Іванівна
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | your@griffin.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44727747 |
---|---|
Поштова адреса | 01135, Україна, м. Київ, місто Київ, пр.Перемоги, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Панов |
Телефон | +380953657728 |
Ел. пошта | tender.eurogreen@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38691776 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Звіринецька, будинок 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Козак |
Телефон | +380963739062 |
Ел. пошта | sales1@faynoservice.net.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40107637 |
---|---|
Поштова адреса | 52005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, селище міського типу Слобожанське(пн), вул. Слобожанська, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Сущенко |
Телефон | +380675613597 |
Ел. пошта | tender.service@qfm.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Грабовецький |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | i.hrabovetskyi@cpg.fm |
на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04543536 |
Поштова адреса | 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна, 13 |
Ім'я |
Оксана Мосіна |
Телефон | +380567136316 |
Ел. пошта | mosinaoksana@gmail.com |