На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
366 892.77 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Поставка товару відбувається окремими партіями та за окремими адресами згідно наданої Замовником заявки (у телефонному або електронному вигляді) протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Поставка товару відбувається постачальником з 8:00 години і на протязі робочого дня 1 раз на тиждень (крім вихідних) окремими партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноваженої особи Замовника до комори кожного закладу згідно адрес закладів освіти. Строк поставки товару: до 31.12.2024 року.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 16 листопада, 10:18
Опис
В даній закупівлі, в профілі назва продукту, не вірно вказані масові частки, не вілповідають проекту договору.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-13-011909-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 366 892.77 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 18 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 16 листопада, 10:20 |
Сир твердий 45%, без добавок810.67 кілограм Адреса поставки: 66502, Україна, Одеська область, Любашівка Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир кисломолочний 18% |
|
Масова частка жиру | 45, % |
---|---|
Добавки | без добавок |
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) | Так |
Сир кисломолочний 18%332 кілограм Адреса поставки: 66502, Україна, Одеська область, Любашівка Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир кисломолочний 18% |
|
Масова частка жиру | 18, % |
---|---|
Добавки | |
Відповідність ДСТУ 4554 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43127609 |
Поштова адреса | 66502, Україна, Одеська область, Подільський р-н, селище Любашівка, вулиця Князя Володимира, будинок 132 |
Ім'я |
Бойченко Олеся |
Телефон | 380964457816 |
Ел. пошта | olesyavasulivna@ukr.net |