На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 680 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: закупівля проводиться на період 2024-2025р.р.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-002384-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 16:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 17:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 680 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 листопада, 15:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 36 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання,видалення відходів, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D13, D10)70000 кілограм Адреса поставки: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Святителя -хірурга Луки,3 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання,видалення відходів,, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D15, D13, D10)8000 кілограм Адреса поставки: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Святителя -хірурга Луки,3 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання,видалення відходів, хімічних препаратів, що складаються або містять небезпечні (D15, D13, D10)1700 кілограм Адреса поставки: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Святителя -хірурга Луки,3 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Послуги зі збирання, перевезення, зберігання,видалення відходів, люмінесцентних ламп та інших ртутьвмісних відходів (D13, D15, D9)300 кілограм Адреса поставки: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Святителя -хірурга Луки,3 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90524000-6, Послуги у сфері поводження з медичними відходами |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39624900 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катышев Дмитрий |
Телефон | 0504990920 |
Ел. пошта | DIM_KT@UECO.COM.UA |
відсутня
Час публікації: 2024-11-29 14:55:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-30 14:55:25
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до п. 43 Постанови №1178 від 12.10.2022р. Уповноваженою особою під час розгляду пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", ЄДРПОУ 39624900 встановлено невідповідність наданих документів в складі пропозиції, подання яких вимагалося умовами закупівлі, встановленим вимогам, а саме: 1) Відповідно до п. 1.1. ч. 1 Додатку 5 тендерної документації, визначено, наступне: Довідка в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з зазначенням марки, моделі, заводського або інвентарного номера обладнання, (температура згорання, допалювання, газифікації/газогенерації не менше 850 °C.); Довідка про наявність обладнання для демеркуризації/знешкодження люмінесцентних ламп. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння (видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди. Надати технічний(і) паспорт(и) обладнання. Дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання. Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції була надана «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вих. № 01/03-2895/4 від 20.11.2024 р. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано Договір виготовлення та поставки №03.04-к від 24 квітня 2015 року на утилізатор термічний УТ 3000 ДП з системою очищення димових газів, договір; контракт №10/08 від 10 серпня2018 р. на установку розділення компонентів та демеркуризації ламп, що містять ртуть і приладів «Екотром-2»; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХС637546 на ЗИЛ5301. Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" відсутні копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння (видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди на обладнання зазначеного в № п/п з 5 по 23 довідки вих.№ 01/03-2895/4 від 20.11.2024 р., наданій учасником. У складі пропозиції учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці відсутні технічний(і) паспорт(и) обладнання, вказаного в № п/п з 5 по 23 довідки вих. № 01/03-2895/4 від 20.11.2024 р., дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання. Для виправлення вказаних невідповідностей учаснику ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" необхідно: На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння (видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди; Надати технічний(і) паспорт(и) обладнання та Дозвіл Державної служби з питань праці на експлуатацію обладнання. 2) Відповідно до п.4. розділу ІІ Додатку 5 до тендерної документації: Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою для відходів категорії В,С, а саме мішки/пакети для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом, згідно вимог Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 (чинна редакція) і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 24.12.2004 № 289, що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місця утилізації (надати гарантійний лист у довільній формі, декларація постачальника з інформацією про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)). видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеною декларацією та сертифікат.) Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В», «С» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В, С розміром не менше 500 x 1000 мм, з маркуванням).. У складі пропозиції учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" відсутня декларація постачальника з інформацією про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання згідно з Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)); видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару) для відходів категорії «В» та «С» згідно з вимогами Документації. Для виправлення вказаних невідповідностей учаснику ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" необхідно: для підтвердження відповідності вимогам відповідно до п.4. розділу ІІ Додатку 5 до тендерної документації: надати декларацію постачальника з інформацією про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання згідно з Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)); видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару) для відходів категорії «В» та «С» згідно з вимогами Документації; 3) В п.5 розділу ІІ. Додатку 5 до тендерної документації міститься вимога: Учасник повинен підтвердити своє право або право субпідрядника /співвиконавця у (у разі залучення) на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 3), а саме надати у складі пропозиції Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів; У складі пропозиції Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" було надано Наказ №119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії, додаток до Наказу №119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів,Наказ №916 від 29.07.2024 про розширення ліцензії, додаток до Наказу №916 від 29.07.2024 про видачу ліцензії із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів. Натомість, у наданих учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції наказах про видачу та розширення ліцензії разом з додатками до них відсутнє підтвердження на право учасника провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 3), а саме відходів за кодами, відповідно до Національного переліку відходів: 18 02 02* та 16 12 46*. Для виправлення вказаних невідповідностей учаснику ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" необхідно: для підтвердження відповідності вимогам відповідно до п.5 розділу ІІ. Додатку 5 до тендерної документації підтвердити своє право або право субпідрядника /співвиконавця у (у разі залучення) на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 3), а саме надати у складі пропозиції Наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів: 18 02 02* та 16 12 46*. Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) звернутися до ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", ЄДРПОУ 39624900 з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції у передбачений Особливостями термін та спосіб. Попередити учасника, що відповідно до абз.5 підп.1 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38469527 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чепурний Іван Іванович |
Телефон | 380960886969 |
Ел. пошта | olestas2@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02005585 |
Поштова адреса | 18009, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Луки святителя-хірурга, буд.3 |
Ім'я |
Олена Марук |
Телефон | +380472544493 |
Ел. пошта | maruk1990@ukr.net |