На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Приміщення - 28 об'єктів, автомобілі (каско)- 7 об'єктів, автомобілі (обов'язкове страхування цивільної відповідальності)- 5 об'єктів
Період оскаржень до 29 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Під час розгляду звернення Учасника стосовно Закупівлі (щодо договору) від 17.11.2024 встановлено порушення щодо умов договору про страхування, запропонованого Замовником у складі тендерної документації, чинному законодавству. Зокрема, не враховано зміни у законодавстві (зокрема вимоги НБУ) щодо укладання договорів страхування, які відбулися з 01 липня 2024 року. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-005005-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 11:30 |
Приміщення - 28 об'єктів, автомобілі (каско)- 7 об'єктів, автомобілі (обов'язкове страхування цивільної відповідальності)- 5 об'єктів
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 22 листопада, 15:57 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
страхування приміщень28 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66510000-8, Страхові послуги |
страхування автомобілів (каско)7 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66510000-8, Страхові послуги |
страхування цивільної відповідальності власників автотранспортних засобів5 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66510000-8, Страхові послуги |
безготівкове перерахування коштів на рахунок Страховика на підставі належним чином оформлених рахунків та актів наданих послуг протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту їх підписання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГУПФУ в Івано-Франківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20551088 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 15 |
Ім'я |
Семанишин Валерій Степанович |
Телефон | +380506719364 |
Ел. пошта | gu@if.pfu.gov.ua |