На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
190 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Закупівля проводиться із застосуванням електронного аукціону. Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-005817-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:01 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 11:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 190 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 950.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 листопада, 13:34 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Поновлення та підтримка системи мережевого інформаційного захисту CheckPoint (Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Пенсійного фонду України).30 послуга Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Ольжича, 7 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72253000-3, Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки |
Оплата Послуг здійснюється на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня його підписання в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13559341 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7 |
Ім'я |
Богдан Овсієнко |
Телефон | +380637268471 |
Ел. пошта | zakupivli2@zt.pfu.gov.ua |