На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
522 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Затверджено рішенням Уповноваженої особи №14/11/-24 від 14.11.2024 року. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид предмета закупівлі – Товари. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Закупівля відпувається в порядку, передбаченому особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Закупівля товару здійснюється за додаткові кошти.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-004244-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 грудня, 12:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 522 300.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 611.50 UAH з ПДВ |
---|
Комплект мультимедійного обладнання ТИП 3 (Інтерактивна панель,вбудований комп ютерний модуль ОРS з характеристиками,програмне забезпечення для інтерактивної панелі)1 комплект Адреса поставки: 29019, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Перемоги.9 Строк: до 20.12.2024 11:04 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Комплект мультимедійного обладнання ТИП І (Інтерактивна дошка,програмне забезпечення для інтерактивних дошок, мультимедійний проектор з короткофокусним об’ єктивом)6 комплект Адреса поставки: 29019, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Перемоги.9 Строк: до 20.12.2024 11:04 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 21337459 |
---|---|
Поштова адреса | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Бідасюк |
Телефон | +0957857313 |
Ел. пошта | k.bidasiuk@ofis-centr.com.ua |
НЕ ЗАЛУЧАЮТЬСЯ
Замовник оплачує отриманий товар протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків, відведених для розрахунків за поставлений товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Тип оплати:
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ ПАВЛА ЖУКА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22787118 |
Поштова адреса | 29019, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул.Перемоги 9 |
Ім'я |
Климчук Сніжана Ігорівна ( ) |
Телефон | +380973843355 |
Ел. пошта | nvk4chm@ukr.net |