На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
187 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений умовами даного Договору, 1-2 рази на тиждень, протягом 5 робочих днів з моменту отримання замовлення.В ціну товару входить доставка товару та розвантаження на склад Замовника.При укладанні договору учасник переможець зобовязаний надати документи щодо наявності в нього експлуатаційного дозволу та документальне підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку; документи, що підтверджують застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів ( форма затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №446). При кожному постачанні товару товару постачальник надає копії документу (документів),що засвідчує якість та безпечність харчової продукції (на кожну партію товару).Під час уладання Договору постачальник надає Замовнику забезпеченняйого виконання (п.13.2 проекту Договору)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2349911015 |
---|---|
Поштова адреса | 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Доценка, 24, кв. 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ромашко Ігор Іванович |
Телефон | +380679116332 |
Ел. пошта | revival_che@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-009676-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 187 500.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 08:42 |
Лопатка свинна без кістки, заморожена, ГСТУ 46.019800 кілограм Адреса поставки: 15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Кури-тушки, заморожені, ДСТУ 3143 |
|
Частина | лопатка без кістки |
---|---|
Термічний стан | заморожене |
Відповідність стандарту | ГСТУ 46.019 |
Кури-тушки, заморожені, ДСТУ 3143700 кілограм Адреса поставки: 15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Кури-тушки, заморожені, ДСТУ 3143 |
|
Частина | кури-тушки |
---|---|
Термічний стан | заморожене |
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 15 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Любецький психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189914 |
Поштова адреса | 15088, Україна, Чернігівська область, Чернігівський район, селище Пересаж, вул. Квітнева, будинок 1 |
Ім'я |
Людмила Якуб |
Телефон | +380634858342 |
Ел. пошта | yakub.lud@gmail.com |