На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
190 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-010399-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 грудня, 18:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 190 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 листопада, 15:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 950.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з постачання (легалізації) програмного забезпечення для роботи з документами (офісні пакети MS Office)15 штука Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, пл.Народна,4 Строк: до 30.12.2024 14:22 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48310000-4, Пакети програмного забезпечення для створення документів |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Учасником ТОВ "РОЯЛТЕК" (код ЄДРПОУ 37890162) не надано в складі тендерної пропозиції авторизаційного листа на підтвердження відповідності технічним вимогам про предмет закупівлі, що вимагалося Замовником (підпункт 8 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації та підпункт 3.3 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації) для визначення відповідності кваліфікації Учасника та надійного авторизованого джерела щодо постачання програмного забезпечення
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Учасником ТОВ "РОЯЛТЕК" (код ЄДРПОУ 37890162) не надано в складі тендерної пропозиції авторизаційного листа на підтвердження відповідності технічним вимогам про предмет закупівлі, що вимагалося Замовником (підпункт 8 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації та підпункт 3.3 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації) для визначення відповідності кваліфікації Учасника та надійного авторизованого джерела щодо постачання програмного забезпечення
Код ЄДРПОУ | 37890162 |
---|---|
Поштова адреса | 33023, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Крушельницької Соломії, будинок 77 А, офіс 407 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Наталя Іванюк |
Телефон | +380684243550 |
Ел. пошта | molotoksoft25@gmail.com |
субпідрядника не залучаємо
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37431162 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, місто Харків, МАЙДАН ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 7/8, офіс 1А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Іван Лопатін |
Телефон | +380577568373,+380577828212,+380443927235 |
Ел. пошта | sales@most-it.com.ua |
Час публікації: 2024-12-02 16:12:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-03 16:12:54
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОСТ АЙ ТІ» (код ЄДРПОУ 37431162) по процедурі закупівлі за UA-2024-11-14-010399-а виявлено наступні невідповідності: - у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», пунктом 1.1.2. встановлено вимогу надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору (договорів), зазначеного (зазначених) в наданій Учасником довідці. У наданому учасником Договорі від 03.06.2024 №108 ЮВ-24, укладеного з ТОВ «Львівенергозбут» відсутнє підтвердження інформації про виконання договору постачання пакетів програмного забезпечення для роботи з документами; - у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» відповідно пункту 3. замовником встановлено вимогу надати Тендерну пропозицію, оформлену згідно з Додатком 4 до тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (при наявності). У поданій учасником Тендерній пропозиції печатка відсутня. Враховуючи вищенаведене, учасник протягом 24 годин повинен усунути невідповідності, виявлені Замовником після розкриття тендерної пропозиції в електронній системі закупівель шляхом завантаження через ЕСЗ необхідних уточнених або нових документів у своїй тендерній пропозиції: 1) надати копію документу на підтвердження виконання Договору від 03.06.2024 №108 ЮВ-24, укладеного учасником з ТОВ «Львівенергозбут»; надати належно завірену Тендерну пропозицію.
Оплата Замовником здійснюється за фактично надані Виконавцем Послуги на підставі підписаних Сторонами Актів здавання-приймання наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами зазначених Актів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Тип оплати:
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40479801 |
Поштова адреса | 88008, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4 |
Ім'я |
Гусак Олена Василівна ( ) |
Телефон | +380312630360 |
Ел. пошта | dfizakuz@gmail.com |