На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
320 450.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Борошно пшеничне, вищого сорту. • Колір: білий або із жовтим відтінком; • Запах: властивий пшеничному борошну, без сторонніх запахів, не затхле, не плісняве; • Смак: властивий пшеничному борошну, без сторонніх присмаків, не кислий, не гіркий. • Вміст мінеральної домішки: при розжовуванні борошна не повинно відчуватися хрускоту; • Вологість, не більше 15%; • Білість повинна становити 54 і більше умовних одиниць приладу РЗ-БПЛ; • Клейковина сира, кількість в борошні не менше 24%; • Зараженість і забрудненість шкідниками хлібних запасів не допускається; • Розфасовка борошна по 10-50кг; • Пакування борошна пшеничного у споживчу, транспортну тару; • Борошно пшеничне пакують в тканинні мішки не нижче 3 категорії, або в 4-5 шарові паперові мішки, або в паперові мішки пакети, або в мішки з поліпропіленових ниток; • Мішки для пакування повинні бути цілими, міцними, чистими, сухими, не зараженими шкідниками і не повинні мати сторонніх запахів; • На кожній одиниці фасування або ярлику повинно бути маркування, що ідентифікує партію, до якої належить харчовий продукт, у вигляді етикетки із зазначенням: найменування та адреса підприємства-виробника, найменування та вид, термічний стан, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність; • Етикетування харчових продуктів повинно відповідати вимогам, зазначеним у Законі України «Про основні принципи та вимог до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 20-ти календарних днів з дати укладення договору. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,5 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 27.12.2024 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 1778904216 |
---|---|
Поштова адреса | 60300, Україна, Чернівецька область, Новоселиця, Чернівецька обл, Чернівецький р-н, м. Новоселиця, вул. Ринкова 24а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чокой Василь Михайлович |
Телефон | +380681594169 |
Ел. пошта | vasilchokoy@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43582981 |
---|---|
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, ВУЛИЦЯ ШОЛОМ-АЛЕЙХЕМА, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Нікончук Руслан |
Телефон | 380685011524 |
Ел. пошта | pivlid.kor@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45351684 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Поля Олександра, будинок 104А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кашкарова Наталія Олександрівна |
Телефон | 380502271332 |
Ел. пошта | tenders@ut-company.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-011526-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 320 450.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 листопада, 10:26 |
Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.00418850 кілограм Адреса поставки: Україна Строк: до 13.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004 |
|
Сорт | вищий |
---|---|
Відповідність ГСТУ 46.004 | Так |
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Мотоман Марія Петрівна |
Телефон | 380363662935 |
Ел. пошта | SheYN@rnpp.atom.gov.ua |