На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 206 527.34 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 29 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг, у зв’язку із допущенням технічної помилки під час формування технічного завдання що призводить до відсутності потреби в закупівлі послуг із характеристиками, зазначеними в технічному завданні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-011216-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 08:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 206 527.34 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 6 050.00 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 листопада, 12:03 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Послуги із щоденного вивезення сміття з вулиць міста Біла Церква Київської області (Східна частина міста) (код ДК 21:2015 – 90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць) на 2025 рік1 послуга Адреса поставки: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Східна частина міста Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90610000-6, Послуги з прибирання та підмітання вулиць |
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт/наданих послуг протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг форми КБ-2в, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03346696 |
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Ім'я |
Горобченко Валерій Вікторович |
Телефон | 380456399482 |
Ел. пошта | valerigorobchenko@gmail.com |