На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
125 623.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Послуги з поточного ремонту транспортного засобу Renault Trafik VIN – VF13JL61858699998, код закупівлі згідно ДК 021:2015 -50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання. Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-012551-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 15:17 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 16:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 125 623.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 628.12 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з поточного ремонту транспортного засобу Renault Trafik VIN – VF13JL618586999981 одиниця Адреса поставки: Україна, місце знаходження відповідних для надання послуг Замовнику виробничих потужностей Учасника Строк: до 23.12.2024 15:17 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112100-4, Послуги з ремонту автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35807622 |
---|---|
Поштова адреса | 49107, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Запорізьке шосе, 25-а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрукович Ірина Володимирівна |
Телефон | +380567903742 |
Ел. пошта | office-renault@single.dp.ua |
відсутній
Час публікації: 2024-11-26 16:10:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 16:10:36
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Сінгл-Мотор в участі у відкритих торгах по закупівлі: Послуги з поточного ремонту транспортного засобу Renault Trafik VIN – VF13JL61858699998, Код закупівлі згідно ДК 021-2015: -50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, № UA-2024-11-14-012551-a, замовником виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: - В порушення вимог п. 5.1. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 47 Особливостей» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній аналогічний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту ТЗ (або копія) (один або більше) з підтвердженням виконання аналогічного(-их) договору(-ів) у вигляді копії акту виконаних робіт (наданих послуг). Тому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження. В свою чергу, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - аналогічний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту ТЗ (або копія) (один або більше) з підтвердженням виконання аналогічного(-их) договору(-ів) у вигляді копії акту виконаних робіт (наданих послуг).
Розрахунок за Договором здійснюється Замовником протягом 5-ти календарних днів з дня підписання Сторонами акту наданих послуг на підставі рахунку за рахунок наявних власних коштів, що передбачені Планом витрат власних коштів Замовника на 2024 рік
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Восьмий воєнізований гірничорятувальний загін |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00159427 |
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, місто Павлоград, вулиця Дніпровська, 597 |
Ім'я |
Шемеліна Ганна Сергіївна ( ) |
Телефон | +380563268347 |
Ел. пошта | 08vgso@gmail.com |