На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 135.92 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: 24910000-6 Клеї (Клеї) 24910000-6 Клеї (Клей для гіпсокартону, клей для шпалер, клей для кахелю) відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами). За рахунок коштів місцевих бюджетів (субвенцій).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-014356-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 13:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 135.92 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 листопада, 15:21 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 75.68 UAH з ПДВ |
---|
Клей для гіпсокартону500 кілограм Адреса поставки: 69089, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Зачиняєва, б. 160-а, 70530, Запорізька обл., Запорізький район, с. Комишуваха, вул. Богдана Хмельницького, б. 50а. Строк: до 25.12.2024 16:03 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для шпалер1 кілограм Адреса поставки: 69089, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Зачиняєва, б. 160-а, 70530, Запорізька обл., Запорізький район, с. Комишуваха, вул. Богдана Хмельницького, б. 50а. Строк: до 25.12.2024 16:03 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Клей для кахелю750 кілограм Адреса поставки: 69089, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Зачиняєва, б. 160-а, 70530, Запорізька обл., Запорізький район, с. Комишуваха, вул. Богдана Хмельницького, б. 50а. Строк: до 25.12.2024 16:03 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24910000-6, Клеї |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3319712170 |
---|---|
Поштова адреса | 69083, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПРОДОЛЬНА будинок 78 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єгор Цихов |
Телефон | +380509000060 |
Ел. пошта | stroyoptom@yahoo.com |
Час публікації: 2024-11-25 14:52:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-26 14:52:29
Опис
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП ЦИХОВ ЄГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ встановлено наступне: Згідно п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником зазначена вимога про те, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 1. У складі своєї пропозиції учасник ФОП ЦИХОВ ЄГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав Технічну специфікацію від 18.11.2024 р. №17, згідно з Таблицею 1, де в стовпці «Найменуванні товару» чітко зазначив фасування запропонованого клею по 25 кг, що повністю відповідає вимогам Замовника: Клей для гіпсокартону Суміш Knauf Перлфікс 25 кг Клей для кахелю Клей для плитки - Baumit BauFliesenKleber 25кг Але, в супереч зазначеному, в стовпці «Технічні характеристики товару» учасник чітко не зазначив фасування запропонованого товару, вказавши: «Клей для гіпсокартону» Фасування: мішок від 10 кг до 30 кг та «Клей для кахелю» Фасування: мішок від 10 кг до 30 кг., у зв’язку з чим Замовник не має змоги ідентифікувати технічні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі. Згідно пп 1.1.1., пп 1.1.2., пп 1.1.3., п. 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначена вимога про те, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (24910000-6), та / або Клеї; не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У складі своєї пропозиції учасник ФОП ЦИХОВ ЄГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав довідку про досвід виконання аналогічного договору (№2 від 18.11.2024 р.), скан-копію аналогічного договору (№11/09 від 11.09.2024 р.), у яких зазначено предмет аналогічного договору саме суміш Knauf Перлфікс. Таким чином Замовник не має можливості визначити запропонований Учасником договір аналогічним, у зв’язку з тим, що предметом закупівлі є суміш, а не клеї, як вимагалось умовами тендерної документації. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: • коректно заповнену «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 1 Додатку 1, з урахуванням вищезазначених зауважень. • довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (24910000-6), та / або Клеї; не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. За результатами розгляду даного питання. ВИРІШИЛА: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом оприлюднення відповідного протоколу з метою надання можливості Учаснику процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 3182011091 |
---|---|
Поштова адреса | 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Альшаєв |
Телефон | 380958156365 |
Ел. пошта | fopalshaev@gmail.com |
Не залучатиму субпідрядників.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3642504726 |
---|---|
Поштова адреса | 52005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н селище міського типу Слобожанське(пн) , вул.Центральна будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єва Куцевалова |
Телефон | +380970099129 |
Ел. пошта | elyamenko@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Тип оплати:
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38362980 |
Поштова адреса | 69096, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Дніпрогесівська, будинок 7 |
Ім'я |
Семенова Анастасія Павлівна ( ) |
Телефон | +380617879457 |
Ел. пошта | shkosem@gmail.com |