На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Постачальником належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної або акта про прийняття-передання на оплату чи його неналежного оформлення.Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.Поставка Товару проводиться згідно із затвердженим графіком (Додаток 1 до Договору). Одночасно з поставкою продуктів, Постачальник надає Замовнику : - накладні на оплату, оформлені належним чином (печатка, підпис, тощо) по кожному закладу; - сертифікат якості /або декларація виробника, що посвідчує якість товару; Документи, що засвідчують якість товару, повинні подаватися в кожний заклад освіти окремо при кожній поставці товару. Місце поставки Товару: заклади освіти Відділу освіти, молоді та спорту Богородчанської селищної ради (конкретніша дислокація визначена у Додатку 1 до Договору). Товар поставляється спеціалізованим транспортом Постачальника, який повинен відповідати встановленим гігієнічним вимогам та забезпечувати відповідний температурний режим. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Розвантаження та навантаження Товару забезпечується Постачальником за його рахунок. Експедитори та водії, які безпосередньо постачають продукти харчування, повинні бути забезпечені відповідним санітарним одягом (халатом, рукавицями) та мати діючі особисті медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43776463 |
---|---|
Поштова адреса | 77111, Україна, Івано-Франківська область, Бурштин, Україна, 77111, Івано-Франківська обл., місто Бурштин(з), вул.Калуська, будинок 6-і |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | оксана іваськів |
Телефон | 380951870804 |
Ел. пошта | shchedryy.korovay@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-015689-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 24 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 17:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 09:43 |
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033350 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 (для закладів освіти згідно з додатком 1) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Діаметр коренеплоду | 5-10 см |
Відповідність ДСТУ 7033 | Так |
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035350 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53(для закладів освіти відповідно до Додатку 1) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234 |
|
Відповідність ДСТУ 7035 | Так |
---|---|
Товарний сорт | перший |
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234300 кілограм Адреса поставки: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53(для закладів освіти відповідно до Додатку 1) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Найбільший поперечний діаметр | від 4 см |
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 | Так |
Цибуля ріпчаста рання |
Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Постачальником належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44152919 |
Поштова адреса | 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53 |
Ім'я |
Дронів Оксана Василівна |
Телефон | 380979035067 |
Ел. пошта | bogoosvita@ukr.net |