На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-016398-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 17:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 500 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Система відеоспостереження зі встановленням на вулично-шляховій мережі міської територіальної громади міста Кам’янця-Подільського за кодом ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання1 комплект Адреса поставки: 32302, Україна, Хмельницька область, м. Кам`янець-Подільський, вул. Шевченка, 27 Строк: до 12.12.2024 17:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2611412161 |
---|---|
Поштова адреса | 32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, ВУЛИЦЯ КНЯЗІВ КОРІАТОВИЧІВ, будинок 60, квартира 81 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Прокопенюк |
Телефон | +380962162225 |
Ел. пошта | oksana.alen@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-26 10:14:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 10:14:12
Опис
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. У пункті додатку № 2 до тендерної документації міститься вимога: Договірна ціна не змінюється протягом дії усього договору, про що Учасник надає гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.. Однак, учасником в складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист. 2. У таблиці №3 Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає: - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки та встановлення товару, що є предметом закупівлі - довідку про наявність сервісного/ремонтного центру з копіями підтверджуючих документів. Однак, учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність обладнання.pdf» що підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки та встановлення товару, що є предметом закупівлі. На підтвердження сервісного/ ремонтного центру надано документ «Довідка про наявність сервісного центру.pdf», але не надано копії підтверджуючих документів. 3. У додатку № 1 до тендерної документації міститься вимога : 1. НАЯВНІСТЬ ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ, ЯКА ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ФІНАНСОВОЮ ЗВІТНІСТЮ, А САМЕ: - скан-копії фінансової звітності за останній звітний період згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013, що підтверджує наявність обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі, а також наявність позитивного значення чистого (фінансового результату) прибутку. Однак, учасником в складі пропозиції відсутні підтверджуючі документи вище вказаної вимоги. 4.У таблиці № 2 додатку 1 до тендерної документації міститься вимога надати довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) * (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів), учасник має надати не менше 2 копій договорів, які мають бути підтверджені: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. - копі(ї) аналогічн(их) договорів разом із копіями документів, що підтверджують факт повного виконання договору (ів). **У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Так, учасником, в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, та надано копії договорів: - «дог прокопенюк 776 27052024 47440.pdf», предмет якого є послуги з побудови локальної мережі з використанням матеріалів виконавця за ком ДК 021:2015-72710000-0 – Послуги у сфері локальних мереж. - « дог прокопенюк 02 210324 9835.pdf», предметом якого є Послуги по охороні приміщення та заходи із захисту об’єктів Слобітко-Кульчієвецької громади( встановлення, налаштування та ремонт системи відеоспостереження) код ДК 021:2015 відсутній. Отже предмети договорів учасника та коди ДК 021:2015 за четвертою цифрою не відповідають предмету закупівлі замовника, як того вимагає таблиця № 2 додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю. Враховуючи вищевикладене, Учаснику необхідно надати належне підтвердження зазначених невідповідностей у строк, визначений Особливостями.
Розрахунок за поставлений товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної та пред’явленого рахунку протягом 30 (календарних днів).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108824 |
Поштова адреса | 29017, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7 |
Ім'я |
Кучерук Іванна Андріївна ( ) |
Телефон | +380382692436 |
Ел. пошта | kucheruk-ivanna@ukr.net |