На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-017840-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 15:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 500 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Сервер1 штука Адреса поставки: 90400, Україна, Закарпатська область, місто Хуст, вул. 900-річчя Хуста, 27 Строк: до 31.12.2024 21:33 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 48820000-2, Сервери |
Документи предмета |
|
---|
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44707741 |
---|---|
Поштова адреса | 52005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, селище міського типу Слобожанське(пн), вул.Співдружності, будинок 1, корпус 4, квартира 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Доля |
Телефон | +380952348093 |
Ел. пошта | innoitsys@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-26 15:55:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-27 15:55:56
Опис
1.1.перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.5 ч. 4 Додатку 2 до тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції (в тому числі засвідчення копій документів тендерної пропозиції) та договору укладеного за результатами процедури закупівлі підтверджуються довідкою довільної форми з інформацією про особу-підписанта з додаванням наступних документів: виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, наказ про призначення керівника або інший документ, що підтверджує вступ на посаду та повноваження керівника, завірені копії сторінок паспорту (або іншого документу) та картки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ" відсутні завірені копії сторінок паспорту (або іншого документу) та картки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 ч. 4 Додатку 2 до тендерної документації. 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завірені копії сторінок паспорту (або іншого документу) та картки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.5 ч. 4 Додатку 2 до тендерної документації особа(и), що визначена(і) даним пунктом складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ" відсутня вищезазначена згода. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5 ч. 4 Додатку 2 до тендерної документації. 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист - згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України. 3.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.9 ч. 4 Додатку 2 до тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію свідоцтва та витягу або виписки та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (останній повинен бути виданий не раніше ніж за 30 календарних днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, із внесенням до нього даних про хронологію реєстраційних дій). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ" наявний документ Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (Файл «Витяг_ЄДРПОУ_2023.pdf»), виданий 17.07.2023 року, що не відповідає умовам тендерної документації в частині дати видачі. 3.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 ч. 4 Додатку 2 до тендерної документації. 3.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий не раніше ніж за 30 календарних днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, із внесенням до нього даних про хронологію реєстраційних дій. 4.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 2 Додатку 3 до тендерної документації товар, запропонований Учасником, повинен бути новим і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 36 місяців (від виробника обладнання) за схемою 24х7 (надати гарантійний лист). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ" наявний Авторизаційний лист від офіційного дистриб’ютора ТОВ «ОНІКС СОЛЮШИНС» з інформацією щодо виробництва та трирічного гарантійного терміну (файл «Авториз лист.pdf»), проте, вказаний вище гарантійний лист відсутній. 4.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 4.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист про те, що товар, запропонований Учасником, є новим і таким, що не був у використанні та гарантійний термін (строк) експлуатації становить не менше 36 місяців (від виробника обладнання) за схемою 24х7. 5.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 3 Додатку 3 до тендерної документації учасник підтверджує те, що доставка буде проведена за рахунок Учасника, строк поставки - протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Договору, проте не пізніше 31.12.2024 року (надати гарантійний лист). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ" вказаний гарантійний лист відсутній. 5.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3 Додатку 3 до тендерної документації. 5.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист про те, що доставка буде проведена за рахунок Учасника, строк поставки - протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Договору, проте не пізніше 31.12.2024 року. 6.1. перелік виявлених невідповідностей: відповідно до Додатку 4 до тендерної документації проєкт договору подається в окремому файлі заповненим разом з усіма Додатками, що є його невід’ємною частиною у форматі Word.doc. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ" наявний підписаний та пропечатаний проект договору у форматі PDF (файл «16_Погоджений проект договору.pdf»), що не відповідає умовам тендерної документації в частині формату документу. 6.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 4 до тендерної документації. 6.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проєкт договору в окремому файлі заповнений разом з усіма Додатками, що є його невід’ємною частиною у форматі Word.doc.
Розрахунки за товар здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки (передачі) товару. Підстава для сплати - видаткова накладна
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Поставка товару - протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Договору, проте не пізніше 31.12.2024 року
Тип оплати:
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04053714 |
Поштова адреса | 90400, Україна, Закарпатська область, Хуст, 900- річчя Хуста, 27 |
Ім'я |
ГІОРГОБІАНІ СОФІКО ДЖОННІВНА ( ) |
Телефон | +380314243706 |
Ел. пошта | vkhmr@ukr.net |