На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
545 659.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Потреба 2025 року.Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями відвідповідно до постанови КМУ від 05.07.2024 № 782 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено; Ступень локалізації виробництва не використовується Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 – ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (33141570-6 Кров людини): визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 33141570-6 Кров людини) Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Очікувана вартість 545659,00 грн. з ПДВ власні кошти
Скасовано
26 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 26 листопада, 00:00
Опис
помилка в назві компоненту крові
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-018140-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 545 659.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 728.30 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Плазма свіжозаморожена75 літр Адреса поставки: 11508, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Жмаченка,46 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141570-6, Кров людини |
Еритроцитовмісні середовища: - еритроцити у додатковому розчині; - еритроцити; - еритроцити збіднені на лейкоцити; - еритроцити збіднені на лейкоцити у додатковому розчині).100 літр Адреса поставки: 11508, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Жмаченка,46 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141570-6, Кров людини |
Тромбоцити, апаратний аферез, вірусінактивовані8 доза Адреса поставки: 11508, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Жмаченка,46 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141570-6, Кров людини |
Кріопреципітат заморожений (30 мл)16 доза Адреса поставки: 11508, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Жмаченка,46 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141570-6, Кров людини |
2.6. Розрахунки за кожну партію продукції здійснюються Покупцем у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу, а саме: протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту фактичного отримання Покупцем партії продукції згідно видаткової накладної. 2.7. Моментом здійснення оплати Покупцем вважається дата зарахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40475812 |
Поштова адреса | 11571, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
Ім'я |
Олена Жидецька |
Телефон | +380974304624 |
Ел. пошта | lena_prozorro@ukr.net |