На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-000460-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 28 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 3 грудня, 09:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 289.60 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 32.90 UAH з ПДВ |
---|
Саморіз по дереву 3,5х35 мм1500 штука Адреса поставки: 04111, Україна, Київська область, Київ, вул. Данила Щербаківського, 52 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44531300-4, Саморізи |
Саморіз по металу 3,5х55 мм.1500 штука Адреса поставки: 04111, Україна, Київська область, Київ, вул. Данила Щербаківського, 52 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44531300-4, Саморізи |
Дюбель для гіпсокартону 10x50 мм. Expert Fix (розкривний)50 штука Адреса поставки: 04111, Україна, Київська область, Київ, вул. Данила Щербаківського, 52 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44531200-3, Шурупи з гачком або кільцем |
Саморіз по дереву 4,2х75 мм.2000 штука Адреса поставки: 04111, Україна, Київська область, Київ, вул. Данила Щербаківського, 52 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44531300-4, Саморізи |
Саморіз по дереву 3,5x45 мм.4000 штука Адреса поставки: 04111, Україна, Київська область, Київ, вул. Данила Щербаківського, 52 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44531300-4, Саморізи |
Саморіз по металу для гіпсокартону 3,5x25 мм. Expert Fix100 штука Адреса поставки: 04111, Україна, Київська область, Київ, вул. Данила Щербаківського, 52 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44531300-4, Саморізи |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3400804726 |
---|---|
Поштова адреса | 03045, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Набережно-Корчуватська, буд. 82, кв. 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Альона Самітова |
Телефон | +380999686889 |
Ел. пошта | spivak.alyona@gmail.com |
Час публікації: 2024-12-02 09:48:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-03 09:48:05
Опис
Відповідно до п.2 Додатку 3 (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та документи (інформації) які учасник повинен надати) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі державним замовником вимагалося надати - Учасник в складі своєї пропозиції надає довідку в довільній формі щодо гарантійного терміну не менше 12 (дванадцяти) місяців, якого учасник зобов’язується дотримуватись, у разі перемоги в аукціоні. - Учасник в складі своєї пропозиції надає довідку в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником у складу своєї пропозиції не надав довідку в довільній формі щодо гарантійного терміну не менше 12 (дванадцяти) місяців, якого учасник зобов’язується дотримуватись, у разі перемоги в аукціоні та довідку в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати надає довідку в довільній формі щодо гарантійного терміну не менше 12 (дванадцяти) місяців, якого учасник зобов’язується дотримуватись, у разі перемоги в аукціоні та надати довідку в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. ВИРІШИЛА: 1) За результатами розгляду пропозиції ФОП «Самітова Альона Олексіївна» на відповідність вимогам, визначеним у документації, повідомити учасника про невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції та подати виправлені документи шляхом прикріплення в електронну систему закупівель довідки в довільній формі щодо досвіду виконання аналогічного договору протягом 24 годин після публікації повідомлення про виявлені невідповідності відповідно до чинного законодавства. При цьому учасник має надати довідку у довільній формі щодо гарантійного терміну не менше 12 (дванадцяти) місяців, якого учасник зобов’язується дотримуватись у раза перемоги на аукціоні; довідку в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2) Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу протокол розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог чинного законодавства.
Оплата проводиться згідно з рахунком Продавця протягом 10 (десяти) календарних днів після поставки Товару, оформлення видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати за Товар вважається дата списання грошових коштів з рахунка Покупця на користь Продавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління державної охорони України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00037478 |
Поштова адреса | 01024, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богомольця, 8 |
Ім'я |
Олена Березюк |
Телефон | +380442262345 |
Ел. пошта | berezuk@do.gov.ua |