На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 870 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-015883-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 листопада, 16:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 870 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 листопада, 14:30 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 39 350.00 UAH з ПДВ |
---|
Самоскид MAN TGS 41.440 8x4 BB CH (або еквівалент)1 штука Адреса поставки: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Соборна, 11 Строк: до 20.12.2024 16:49 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34142300-7, Вантажні автомобілі-самоскиди |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
«тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей» – підпункт 2 пункту 44 Постанови про особливості
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
«тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей» – підпункт 2 пункту 44 Постанови про особливості
Код ЄДРПОУ | 32849408 |
---|---|
Поштова адреса | 01013, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БУДІНДУСТРІЇ, будинок 7, ЛІТЕРА "Ц" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Сапельніков |
Телефон | +380503104534 |
Ел. пошта | sapelnikov@euromash.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41195771 |
---|---|
Поштова адреса | 03680, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ ГРІНЧЕНКА, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Шпак |
Телефон | +380672238485 |
Ел. пошта | info@iat.org.ua |
Здійснення оплати відбувається після фактичного отримання товару у 100 % розмірі на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі товару або видаткової чи товарно-транспортної накладної, а також рахунку для оплати. Оплата акту приймання-передачі товару або видаткової чи товарно-транспортної накладної, а також рахунку для оплати Постачальника має бути здійснена Замовником у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 30 (тридцять) календарних днів, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Постачальник разом із товаром передає Замовнику у вказаному місці наступні документи: - технічну документацію (Інструкцію по експлуатації), викладену українською мовою на товар; - сертифікат відповідності або настанова з експлуатації або інший документ, що підтверджує якість товару; - видаткову накладну; - сервісну книжку; - акт приймання-передачі
Тип оплати:
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП Комунальне підприємство Дунаєвецької міської ради «Благоустрій Дунаєвеччини» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40326124 |
Поштова адреса | 32400, Україна, Хмельницька область, місто Дунаївці, вулиця Соборна, 11 |
Ім'я |
Омелянчук Каріна Олександрівна ( ) |
Телефон | +380987596136 |
Ел. пошта | blagoystrijdynai@ukr.net |