На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6569.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Запит (ціни) пропозицій
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Місце поставки ТОВАРУ: м.Харків. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41696926 |
---|---|
Поштова адреса | 03113, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДРУЖКІВСЬКА, будинок 10, квартира 711 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Кузмінська |
Телефон | +380676936380,+380987383163 |
Ел. пошта | prom.medgrupp3@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45099150 |
---|---|
Поштова адреса | 89321, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, село Солочин, вулиця Без Назви, будинок 241 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Кантемир |
Телефон | +380672233404,+380506482455 |
Ел. пошта | vok.sergey349@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-002727-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 6 569.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 10:30 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 10:30 |
Колективна Аптечка, по затвердженому складу: Наказ МВС №579 від 09.07.2018 р на 150 осіб3 штука Адреса поставки: Україна, Харківська область, Харків Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Профіль: Колективна Аптечка, по затвердженому складу: Наказ МВС №579 від 09.07.2018 р на 150 осіб |
|
Призначення | Колективна |
---|---|
Затверджений склад | Наказ МВС №579 від 09.07.2018 р. |
Кількість осіб | 150, шт |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43902290 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Байдачна Тетяна Юріївна |
Телефон | 380679823771 |
Ел. пошта | tatauz2909@gmail.com |