На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
30 000.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачання товару має здійснюватися транспортним засобом, призначеним та обладнаним для перевезення товару, що є предметом закупівлі. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, транспортного засобу, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками дотримання правил особистої гігієни. Доставка товару здійснюється протягом двох днів від дати подачі усної або письмової заявки Замовника. Заявка надається комірником напередодні дня поставки. До 17 години того ж дня Замовник має право внести зміни до обсягу заявки залежно від фактичної кількості присутніх пацієнтів. Поставка товару здійснюється у робочі дні понеділок-п’ятниця з 09:00 до 15:00 години. Обсяг кожної партії визначається замовником залежно від фактичної потреби. Заявка робиться 1 раз в 7-10 днів. Приблизна кількість замовлення 15-30 кг. Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим вимогам законодавства в сфері обігу харчових продуктів. Термін придатності Товару на день поставки повинен становити не менш 90% від загального строку придатності. При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що передбачені чинним законодавством України та підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам (умовам). При прийманні товару обсяг товару має відповідати обсягу, зазначеному у супровідних документах. Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду. Товар має бути розфасований та упакований таким способом, який дає можливість забезпечити збереження його споживчих властивостей і безпечність під час зберігання, транспортування та реалізації, а також унеможливити фальсифікацію. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: 1. здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару; 2. доставка товару за адресою: вул. Стефаника, 3А, м.Луцьк, Волинська область, Україна, 43001. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. ПОСТАВКА НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ раніше встановленого строку!
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 14146210 |
---|---|
Поштова адреса | 32200, Україна, Хмельницька область, Деражня, Деражнянський район, вул. Бориса Олійника, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Зеленовська Лілія Миколаївна |
Телефон | 380673117742,380673835002 |
Ел. пошта | lawyer@dmz.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37245957 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, ВУЛИЦЯ КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 20, квартира 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Килюшик Володимир |
Телефон | 380676742560 |
Ел. пошта | v.kylushyk@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-004419-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 листопада, 16:41 |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)100 кілограм Адреса поставки: 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Стефаника, 3А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) |
|
Масова частка жиру | 50, % |
---|---|
Добавки | без добавок |
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03398888 |
Поштова адреса | 43001, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А |
Ім'я |
Ірина Кондиленко |
Телефон | +380951155887 |
Ел. пошта | hospital.iv@gmail.com |