На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Товар не повинен підпадати під дію Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426 (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-005964-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 11:46 |
(код що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Стіл письмовий; 39121100-7 – Письмові столи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника; Стіл письмовий однотумбовий; 39121100-7 – Письмові столи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника).
Очікувана вартість закупівлі | 149 050.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 490.50 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 25 листопада, 13:29 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Стіл письмовий17 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл письмовий однотумбовий45 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Оплата проводиться в національній валюті України на розрахункові рахунки Постачальника. Платником та одержувачем Товару є Замовник – військова частина 9951. Підставою для здійснення оплати вважається підписана видаткова накладна Постачальника. Розрахунок за поставлений товар проводиться по факту поставки товару Замовнику, шляхом оплати Замовником поставленого йому Товару та надання Постачальником наступних документів: - видаткова накладна; - технічна документація/паспорти/сертифікати якості (відповідності) на Товар (якщо це передбачено для Товару якій постачається у відповідності до Договору). Оплата Товару здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту подання видаткових накладних на прийом передачу товару. Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 9951 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321742 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Костянтин Олександрович Семейко |
Телефон | +380577009194 |
Ел. пошта | ksemeiko@dpsu.gov.ua |