На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
750 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Поставка, розвантаження та занесення в склад товару Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника за адресами Покупця: м. Полтава, вул. Шевченка, 23, вул. Шевченка,34 та в строк до 5-ти (п’яти) календарних днів , з моменту надходження заявки Покупця Поставка Товару здійснюється невеликими партіями , з 7 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв. Разом з Договором Постачальник надає копії або оригінали документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: посвідчення про якість (сертифікат якості) та/або декларація виробника, та/або декларація постачальника на Товар.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 15 листопада, 13:33
Опис
в назві предмету закупівлі помилково не було вказано код ДК
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-006364-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 750 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 15 листопада, 13:35 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 922130000 кілограм Адреса поставки: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Шевченка,23; вул. Шевченка 34 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999106 |
Поштова адреса | 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Ім'я |
Лариса Буханченко |
Телефон | +380532609547 |
Ел. пошта | larisabuhanchenko301185@gmail.com |